Hallo, mag ik mij even voorstellen.
Ik ben Johan en ben op dit moment met mijn vijfde Dodge bezig.
Ben in 1995 begonnen met een W200 uit 1976, toen ik laatst een foto van het beestje weer vond heb ik ff het kenteken nr ingevuld by zo een website.
Daar bleek dat hij nog steeds bestond maar afgelopen Mei gekeurd had moeten worden. Hopelijk word ie nog een keer opgeknapt.
Daarna heb ik in 2005 een halfjaartje gestuurd in een Dodge Busje ( was dat niet een B200 ?? ) en die ingeruild voor een 2003 model Ram 1500 die ook nog bestaat uiteraard.
Toen heb ik in oktober 2007 een nieuwe Ram 1500 Laramie gekocht en daar tot alle tevredenheid tot begin September dit jaar in rond gereden.
Nu sinds begin September een Nieuwe Ram 1500 sport in mijnbezit, maar heb hier op dit moment nog geen fijn gevoel bij.
Binnen 48 uur al een Ree voor op de Spoiler en Bumper gehad.
Schade is natuurlijk al gerepareerd maar ik heb vanaf het begin al het vervelende gevoel van een vibratie die misselijk makend is.
Mijn idee is dat dit door de lucht veering komt maar ik hoop dat ze dit snel oplossen in de garage. De eigenaar van de garage heeft dezelfde auto en als ik daar ff in rij heb ik direct het gevoel van JA dit is goed, mischien iemand met de zelfde ervaring ??
Ik hoor het graag

file:

Moet nog ff oefenen met die foto's zijn een beetje groot, sorry.
Geweldig Forum, ben jaloers op sommige mooie modificaties and veranderingen aan al die pickups, heb zelf nog niks gedaan behalve een stickertje en een verstelbare klep in de uitlaat.