hemiram schreef:
ik zou eerst eens kijken of dat je niet ergens een verstopping hebt , voor je de pomp er af sloop
er zit onder je lucht filter een retourslang ,die zit aan een soort nippel , die nippel daar zit een kogeltje in en als die verwuilt is dan gaat je diesel retour en krijgt hij dus gewoon te weinig brandstof
die verstopping komt meer voor bij die diesels , komt omdat de membraam uit je brandstofpomp vergaat
het kan ook algen zijn die in je tank zitten , dit zou ik eerst eens na kijken , voor dat je de pomp er af haalt . revisie van een pomp komt al gauw op 600 € of meer
als dat nodig zo zijn teminsten , dan zou ik eerst ff van dam bellen die gebruikt volgens mij de pomp van de hummer en kost ook zo iets
Hey bedankt voor je reactie.
Moet ik dan het inlaatspruitstuk eraf halen??? Er zit daar wel een slangonder die op de brandstofpomp aangesloten zit, kan alleen niet zo goed vinden waar die nippel met kogeltje zou moeten zitten, nu je het zegt kinkt het idd als een verstopping. het vreemde eraan was voor dat ie ermee stopte, toen ik hem starte net leek alsof hij teweinig diesel kreeg, maar dat was maar even. Dat heb ik de laatste tijd wel vaker al eens gemerkt.
Hij heeft nooit gerookt, start nooit probleem!!
Op de brandstofpomp zitten 9 aansluitingen 8 naar de verstuivers en 1 aanvoerleiding toch?
Aan de voorkant bij de pomp zit de retourleiding met een slangentje toch? Of verwissel ik het nu?
Bedankt alvast.
Groeten Dick