nadeel is wel een K30 lijkt niet echt op een landbouwvoertuig , er rijden hier een aantal aangepaste unimogs rond, die hebben een plaatje op de versnellings bak dat alleen de lage versnelling werken.
hoe wel heel wat modern landbouw voertuigen wel 70 km kunnen, en ik zie ze dat ook rijden,, en ik blijf er uit de beurt want als die dingen moeten remmen ,,
maar goed biodiesel ,, met 5% bio hoef je niks te verbouwen met 20 % moeten bepaalde dingen gecheckt zijn, en 40 % ruimere leidingen , pompen die tegen dikke vloeistoffen kunnen al is het wel zo als de biodiesel geeësterd is dan is ie niet meer zo dik.
in duitsland kan je het kant en klaar tanken, ik woon bij de grens, mag een 20 L jerrycan extra hebben. dus als je tankbonnetjes heb van duitsland en aanvullende nederlandse bonnetjes omdat dit goedkoper is, je verhaal is je rijd bio omdat je dat voor het milieu doet , oude diesels doen dat beter dan moderne , kunnen ze toch niet zo makkelijk het verschil zien als je de inhoud tank checken wat je zelf gebrouwen heb en wat je normaal getankt heb aan biodiesel ??
lijkt me wel lachen als je K5/k30 van voor 1987 is geen MRB en je maar minder dan de helft aan accijnzen kwijt bent van je brandstof....
we betalen wel meer dan normaal belasting in de EU ,,