pfff vervelend, geef je wat advies en nu heb je niks meer. grr
Het kleine relais wat het start motor relais aanstuurt krijgt dus geen stroom. Omdat je met het contact slot aan het friemelen was zou ik zeggen eerst daar kijken. Ook al hoor je vanalles klikken zodra je het contact slot in de start positie draait dat wil niet zeggen dat het contact slot goed is. Bij het draaien naar de start positie wordt namelijk het ACC circuit onderbroken terwijl dit in de RUN positie wel van stroom wordt voorzien (blower motor, audio, electrische ramen etc etc). Hierdoor kan er van alles klikken terwijl en null,null op de START stand gebeurt.
Je verwart me echter een beetje met de melding dat de achter lichten niet meer mee knipperen bij het bedienen van de afstandsbediening. De achterlampen,nummerplaat verlichting en parkeerlampen voor zitten allemaal op 1 circuit. Knippert de verlichting voor nog wel? en wat doen de achterlichten indien je de lichtschakelaar op de eerste stand zet (P)
Verder is het een hand geschakelde of een uitvoering met automatische versnellingsbak? Ik ga even uit van een automaat, Indien je hem op contact zet en in de versnelingsbak in de achteruit zet werken dan je achteruit rij lichten wel? De pekel kan bij een automaat nog wel eens voor ellende zorgen bij de neutraal/achteruitrij schakelaar op de bak, is echt een hele fluppie 3 pins connector die vol in weer en wind hangt en dan start hij ook niet.
Als je bij je contactslot gaat rommelen let even op de airbag, die wil je niet in je smoel hebben als je druk met schroeven draaiers in de weer bent. Beste bij het los halen van al het plastic rond om het stuur even de accu klemmen los.
In onderstaand schema kun je zien waar je moet moet meten om uit te zoeken waar het fout gaat. Indien je een RKE module hebt (standaard ingebouwde dodge/crysler afstandbediening) gaat de start draad van het contact slot (kleur geel) niet rechtstreeks naar de grote connector waar je met linker voet tegenaan kunt duwen als je je benen strekt. Je kunt daarom om het contact slot te testen het beste even een volt meter op de draad bij het contact slot zelf zetten. (zelfde kleur). Indien je een RKE module hebt dan is de draad die op de grote connector uitkomt ipv Geel ineens Geel/Donkerblauw. Wil je het contact slot doorverbinden dan moet je in de run positie de Rode draad doorverbinden met de Gele draad. (Letop dit is een 50Ampere circuit gebruik hiervoor een dik stuk draad)
PS zit die grote connector (C133) nog goed vast? Die los schoppen is een manier om de voor en achterlichten van elkaar te scheiden en heeft als extra effect een start onderbreker
Standaard schema
Schema contact slot