Hierbij een topic over mijn W200,
Ben nu dus net iets meer dan 6 maand eigenaar van deze truck,
In die tijd is er eigenlijk niks aan gebeurd.
Er is alleen een kruiskoppeling in de vooras vervangen.
Aangezien er hier in de stad geen plek is om een truck uit mekaar te halen, staat die nu bij mijn opa en oma in Zutphen.
Ben daar dus begonnen met het uit elkaar draaien, en natuurlijk kom je meer narigheid tegen dan eigenlijk verwacht...
Daarover straks wat meer.
Dit is 'm;
De truck wassen samen met mijn zusje
En na 1 dag werk stond ie er zo bij
Bullbar en Sidebars eraf gehaald de uitlaat was er aan het eind van de dag ook onder weg,
de benzinetank eronderuit gehaald, motorkap eraf en dan is zo'n dag toch eigenlijk best kort.
Na dag nummer 2
Eigenlijk niet bijzonder veel werk verricht, mede omdat het binnenscherm vastgelast zat aan de spatbordrand, en ook onder aan de cabine...
En het resultaat van vorige week vrijdag
Flink werk verzet, de bank is eruit en de gastank uit de bak.
De tanks op de plek van het reservewiel zijn er ook onderuit, dat staat niet op de foto.
Lastig te zien, maar de bak is er ook af
,
Alle gesleidingen eronder weg, de benzineleiding op 1 gedeelte na ook.
De beugels van de benzinetank afgeslepen.
Voorste gedeelte van de kabel en het mechanisme van de parkeerrem eraf gehaald.
1 van de uitlaatdempers zat een gat in van ongeveer 10 cm diameter, bruut geluid
, maar het mag eigenlijk niet..
Ook nog even laten lopen met alleen de headers eraan, dan word je helemaal doof
Beide aandrijfassen zijn er ook onderweg.
Wat ik allemaal nog wil doen:
- Chassis in de verf
- Rotte delen vervangen (onderkant deuren, stukjes in laadbak, vloer cabine, voorfront, etc..)
- Gordels inbouwen
- Bank opnieuw bekleden
- 'Custom' meters inbouwen (toerenteller, oliedruk, koeltemp... in een plaatje ipv origineel dash)
- Zorgen dat ie weer op benzine loopt, voor het geval dat..
- Het plaatwerk ook weer netjes in de verf, kleur word nog over nagedacht.
- Een stel verstrales op de rollbar!
- Een andere Bull/Pushbar met waarshijnlijk een originele voorbumper.
- Een Suspensionlift van een inch of 4.
- 36'er Hummerbanden eronder.
- Dubbele uitlaat met Glasspacks en een balanspijp
Dat is zo het eerste wat in me opkomt, er zijn nog wel meer dingen
.
Morgen wordt hoogstwaarschijnlijk weer een knutseldagje en als er animo voor is zal ik er weer wat van laten zien.
Groeten!