29-3-2020,
Part 2 van de update ivm een photobucket probleem. Hier gaat de 1e post van deze thread verder.Ik had nu een datum wanneer ik bij BS-Autotune moest zijn om samen met hem het motormanagement aan te sluiten en de auto weer te laten lopen. Dus ik moest nog wat dingetjes maken, waaronder het schakelmechanisme. Ik wou mijn originele stuurkolom houden en daarmee de AODE bak aansturen. Echter werkte de hevels net andersom van elkaar, als die van de stuurkolom omhoog ging moest de bak naar voor. Hierdoor toch wel wat uurtje aan dit euvel gedacht en gepiekerd uit eindelijk met wat maten een plan gemaakt.
Kartonnen template van de bak beugel.
En van metaal geboven en gelast.
Buis uit gedraaid voor de as die de beweging gaat omdraaien, gelagerd in de 2 delrin bussen, zit al een pas plek op voor een vetnippel die moet er nog in.
Houder voor de buis gemaakt, te zien is de schakelarm vanuit de stuurkolom die via de 2 kogelgewrichten de beweging overzet naar het armpje die aan de as vast zit door middel van een spanstift. Aan de andere kant van deze as zit zo'n zelfde armpje die een bowden kabel (met deze kabel kun je ook duwen) aanduwt.
Filmpje van dit alles werkend, heel blijf met het resultaat. Aanrader om even te kijken:https://www.youtube.com/watch?v=MFEcBYrV9MMGeladen om naar Reeuwijk te gaan.
Kabeltjes trekken en in de bescherming leggen. Goede stekkers eraan krimpen etc.
Auto van 1953 met 2 laptops erin
Koude start, heeft nog afstel werk nodig maar dat gebeurt als hij helemaal rijdend is.https://www.youtube.com/watch?v=H17ApmOvPuIOok heeft deze ECU een bluetooth optie waardoor je live kan uitlezen met een tablet oid. Zie filmpje:https://www.youtube.com/watch?v=o85lgZ5ojjk