in middels al heel wat punten afgewerkt en weer nieuwe tevoorschijn gekomen, en begon de auto steeds meer rijdend teworden. afspraak gemaakt bij de RDW voor half juni ( die hebben het ook druk
).
1 van de nieuwe punten was een 73er dashboard
die hoort in deze auto verschil met een 76/77 is dat deze helmaal vlak is. kunststof teller frame nog vervangen voor een Meranti plaatje zelfde als deuren
omdat de Rdw nog even duurt, en ik de kick down niet goed afstelt kreeg. Met het aangepaste stangen stelsel, Ivm de groter ontsteking heb ik dit aan moeten passen maar dit werkte niet naar behoren meer. En in combinatie met de door mij 2e hans aangekochte automaat bak waar ik de achtergrond niet van kende, was een revisie ook niet verkeerd.
contact met Martin hier over gehad, bood hij mij een compleet andere gereviseerde bak aan een 46rh met een 231D HD tussenbak.
die is 3 speed met overdrive en lock up
en de 231 is 2speed- 4lock- en 4 laaglock
een hele verbetering in de aandrijflijn
mijn nieuwe aandrijflijn was even rijden naar Groningen maar dan heb je ook wat
alleen 1 nadeel bij een nieuwe tussenbak, de voor aandrijving zit aan de bestuurderszijden en bij een oude aan de bijrijders kant.... nog even bedenken wat ik hier mee moet.
of een andere voor as ( maar vindt die maar eens 8 gaats )
of de zaag en lasapparaat in mijn huidige dana60
wordt vervolgd.