guido schreef:
Dodgie schreef:
Link naar wat sfeerbeeldjes van de 12e September in Hoogstraten.
Is een aanrader voor ons 4x4 mannen ! Spijtig voor de SRT-monsters, maar hier zullen wij,, " de simpele Dodgekes ", ze voor een keertje wel voorblijven !
Dus volgend jaar : " ALLEN DAARHEEN !!!! "
http://s795.photobucket.com/albums/yy23 ... x4%202010/volgens mij ben je s'ondags geweest want ik zie nergens een foto van mijn k30 en die w200 heb ik s'aterdags ook niet gezien.
Voor een beginnende 4x4 rijder is dit leuk in Hoogstraten voor een ervaren 4x4rijder is dit geen uitdaging meer en aan den dure kant . Al maar goed dat het voor een goed doel is.
mvg Guy
Inderdaad, gelijk heb je ! Door mijn werk heb ik al zeer veel 4x4 moeten rijden, en dit was zeker geen uitdaging voor mij. Maar ik moest m'n beestje toch eens testen hee. Dat was allemaal dik in orde, maar ik heb wel grote ogen getrokken van die dure Range Rovers, X5'en , Touarechs en dergelijke meer die niet echt meer mee konden in de namiddag. Moesten meerdere malen rond een hindernis ( lees hellinkje ) heen wegens niet boven geraken. Pickup natuurlijk met 2 vingers in de neus elke hindernis (?) genomen, dus test met glans geslaagd !!!