Ziet er wel goed uit daar.
Maar ik vind wel de LPG aanduiding op zeeeer knullig wijze ingebouwd gewoon van we moeten hem kwijt ik dump het hier.
Die op het rvs paneel gaat nog wel ( ook niet echt super maar hij moet ergens ) maar die op de midden console
ik zou daardoor in staat zijn de auto te verkopen.
Dit gebeurd ook veel bij het inbouwen, lees monteren van de LPG vulling. Gewoon hup gat in een paneel en klaar dit zie je veeel bij de Volvo Station tank in de koffer en gat voor vulling midden in paneel volgens mij wordt er dan niet met de klant overlegt ( of de klant kiest er voor kan ook ) maar ik zou echt de auto verkopen, sterker nog als ik er een moest kopen en zag er zo uit dan kocht ik hem eens niet.
Ik zeg niet dat bovenstaande organisatie dit doet maar komt gewoon veel voor, waarschijnlijk vlot centjes verdienen en niet op de juiste wijze je professionaliteit gebruiken.
Wel jammer want de LPG inbouw kost toch meer als een pakje boter en onze auto's zeker.
Wel heb ik veel goede dingen over hun kennis en service gelezen op andere forums waar ik ook actief ben waaronder Mercedes eigenaren.
Korrie