Hoi,
Bij gastanks is het meestal zo dat de vuldruk 2/3 is van de proefdruk.
Dit is ook gedaan om je dampspanning op te vangen en expansieruimte te creeren
Bij LPG is het zo dat door de drukverhoging het gas vloeibaar wordt maar hier wordt eigenlijk al aangegeven door druk verhoging dus onder hoger druk in de LPG tank
Als er door warmte ontwikkeling zoals zon en omgevings temperatuur de druk daardoor hoger wordt en dan nog het wegnemen van de 80% beveiliging.
( auto )
Tevens is het zo dat als er hierdoor iets zou ontstaan de verzekering zeker niet gaat uitbetalen.
Het voordeeel er van is dat ze je auto niet meer kunnen afpakken want die is toch al stuk maar ze kunnen wel de rest van je leven pakken als schade vergoeding.
Ik zou in in elk geval als ik door een mogelijke explosie schade zou krijgen aan een object en ik zou weten dat er aan de LPG inst is gerommeld de eigenaar tot op de voeten afbranden.
Lees hier eigenlijk z'n leven lang proberen te laten betalen voor de geleden schade.
Gewoon een keer extra tanken is beter toch
Stelt je voor je auto staat de hele dag in de zon en je stapt in met vrouw en kindjes
wat er dan mogelijk zou kunnen gebeuren.
De 80% vulling is niet zomaar bedacht !!!