RiverSide schreef:
impco a200 is mixer.
Heb je injector simulatie kastjes er tussen zitten?(pittagora?stelschroefje zit naast de multistekker)
de meeste kun je de overgang tijden instellen,...als je bijv van benzine naar lpg omschakelt,dan blijft ie nog een paar milli/1/2 seconden op benzine doorlopen zodat het lpg de vebrandings kamer bereikt,....het kan ook zijn dat ze te lang staan,...in dat geval krijgt ie heel even dubbel brandstof en wil dan ook wel eens afslaan.
(dit geldt ook voor starten met warme motor,..safety relays wordt geactiveerd door op contact te draaien)
sim kastjes denken dan nog bijv 2 sec (afhankelijk van de instelling)voordat de lpg kraan op de verdamper opengaat.
klein vacuum lekje ergens rond de adaptor van de 200?..
gasdruk probleempje,....kan van alles zijn lengte leiding van afsluiter tot mixer,lekke afsluiter,filter(voorraadpotje indien aanwezig)
(als vacuumlek & simulatie kastjes kloppen)
als je de warme motor op lpg uitzet en vervolgens gelijk weer start,...slaat ie dan ook af?(ik denk het niet)
als je de warme motor op lpg uitzet en vervolgens +/- 30 minuten later start en hij slaat af,...= geen gasdruk >check op lekkage.
p.s ga zelf niet lopen sleutelen aan de leidingen,
Hallo,
Heb geen idee of er een injector simulator kastjes tussen zit. Denk het niet. De auto is al 13 jaar oud en de gasinstallatie ook denk ik.
Heb eerlijk gezegd ook helemaal geen verstand van gasinstallaties.
Als ik de auto met warme motor afzet op lpg en gelijk weer start staat hij direkt af, ook als de auto al 30 min staat gebeurd het ook. Bij de eerste start slaat hij af bij de tweede keer loopt hij meteen.
Had de gasboer al gebeld van de week maar hij kan er verder niks aan doen zegt hij. Start nu bij warme motor eerst op benzine en zet later de schakelaar over op lpg. Maar hij moet toch op gas ook goed starten willen of niet dan? Dit is toch wel irritant..
Groetjes Simon.