Ook ik heb een 2.0, maar kan helaas niet vergelijken daar het mijn eerste lpg systeem is, wel kan ik meedelen dat je totaal niets voelt van overschakeling naar lpg en omgekeerd, ledknop ziet er fraaier uit dan die op vorige versies.
Onderstaande info komt van mijn lpgboer...
VSI-2.0 systeem
Geavanceerde calibratiemogelijkheden
Diagnosesoftware in het Nederlands
Het geheel nieuwe Prins VSI-2.0 systeem is de laatste ontwikkeling op het gebied van alternatieve brandstoffen. Het systeem is een doorontwikkeling van het VSI-systeem dat zichzelf heeft bewezen in de afgelopen 10 jaar. Het Prins VSI-2.0 systeem is beschikbaar als LPG- en als CNG-variant. Beide varianten zijn geschikt voor de laatste generatie direct ingespoten motoren (VSI-DI).
De hoofdcomponenten van het systeem zijn allemaal van OEM-kwaliteit en speciaal ontworpen voor LPG- en CNG-applicaties. Alle componenten zijn gecertificeerd en voldoen aan de strengste regelgeving. De installatie is erg eenvoudig door het compacte ontwerp van de componenten.
De speciaal voor dit systeem ontwikkelde diagnosesoftware is uniek en maakt het mogelijk om het VSI-2.0 systeem verfijnd te calibreren voor optimale prestaties en emissiereductie. De software is beschikbaar in het Nederlands.
Voor de opslag van LPG of CNG zijn verschillende tanks beschikbaar.
Belangrijk om te weten: - LED kleuren van brandstofkeuzeschakelaar naar wens aan te passen
- Tankniveauverdeling handmatig in te stellen
- Uitgebreide diagnosefuncties; diagnosesoftware is onderverdeeld in Basis and Geavanceerd
- Geïntegreerde checklist voor omschakelprocedure
- Uitgebreide actuatortest, mogelijk om elke klep handmatig controleren
- Modulaire Plug & Play kabelboom, hoofd- en injectorkabelboom zijn gescheiden
- 'Freeze frame' informatie voor de eerste twee foutmeldingen
- 32-bits ECU (Electonische Computer Unit) van OEM-kwaliteit met geïntegreerde injectorsimulator
- Eén diagnosetool voor alle Prins-systemen
- Voorverwarmde injectoren om het kleven van injectoren bij koudstarten te voorkomen
- Nood-gasstartfunctie geïntegreerd
- Geen RPM module nodig
- Stroomverbruik slaapstand ECU < 1 mA
- Voldoet aan R67-01 en R115 regelgeving
- 3 jaar garantie
|