Hallo,
Prins beweert idd dat ze 1 op 1 werken, maar geloof dat maar niet, PRINS is zeer theoretisch, ook wanneer je zegt dat hij inhoud vertellen ze jou blaasjes over de tank bij het optrekken enz.... In de praktijk is het helemaal anders geloof me.
Ik maak er een probleem van dat de wagen op LPG echt wel minder trekt vooral onderin als bovenin en heb dan ook mijn wagen op de vermogen bank gezet en heb nu ook het bewijs dat de prins installatie niet 1 op 1 werkt, onderin verlies ik 100Nm en is het mengsel dan ook VEEL te arm en bovenin gaat het goed maar dan veel te rijk.
Ik kan je de dyno bezorgen en dat zonder te tunen volledig origineel.... Let dus op met wat Prins je vertelt !!!
Van mij mag je doen wat je wil het is jou wagen, maar ik ben op het moment aan een opplossing bezig en dit zonder Prins want zowel AGS in olen als de invoerder in Nederland beweren dat dit niet kan terwijl het zwart op wit op papier staat, ze verwijzen dan steeds naar de honderden paketten dat ze al hebben verkocht en dan stel ik me de vraag of die mensen dan ooit wel goed zwaar op hun gaspedaal hebben geduwd...????
Groetjes,
Dominique
PS: Dyno te verkrijgen via mail
FOR FUN schreef:
Voor iedereen,dit kreeg ik als antwoord van gasinstalateur
Beste etienne.
Het is geen probleem om de wagen op te tunen.
De lpg installatie neemt volledig de benzine injectie tijden over. ( dus 1 op 1 )
Ook is het octaan getal geen probleem omdat lpg een octaan getal heeft van 110 waardoor Uw wagen zeker beter
zal presteren.
Veel succes ermee.
Groeten
--------------------------------------------------------------------------------
Ewoud Heijermans
Directeur
AGS nv
Geelseweg 74
B2250 Olen
Belgium
Tel : +32 (0)14 233620
Fax: +32 (0)14 233619
ags@skynet.behttp://www.lpg-installaties.behttp://www.autolpg.be--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Van: Particulier [mailto:Particulier@autolpg.be]
Verzonden: woensdag 14 januari 2009 12:01
Aan: Ewoud Heijermans
Onderwerp: AGS Contactform : Particulier
Company: Particulier
Naam: Particulier
Email:
etienne_verd@hotmail.comBeste, bij mijn tweedehands aangekochte Dodge Ram 1500 Hemi 5.7l,werdt enkele maanden geleden door A.G.S. een Prins VPI gasinstalatie met Valve care kit geinstaleerd.Om een lang verhaal kort te houden zou ik,daar deze truck een automatische versnellingsbak heeft,een toestel willen aankopen zodat ik de schakelmomenten zelf kan herprogrammeren.Nu zijn standaard tegelijkertijd in dit toestel enkele tune-up (PK winst)programma\\'s voorzien.Vraag is,wordt de gasinstalatie tegelijkertijd gestuurd door de motormanegementmodule(computereenheid) of beschikt deze over een aparte computermodule?Ook is het zo dat deze amerikaanse tune-up toestellen praten over een veel lager octaangehalte(89,93,93+)dan hier en LPG gas toch om en bij 103oct. zit.De onstekingsgraden worden bij tune-up program 93+ op het toestel anders ingesteld,bij navraag bleek dat hun 93+octaan instelling op hun tune-up toestel hier overeenkomt met 100octaan.Zou deze waarde voldoende zijn om op LPG zonder problemen te rijden? Hopend op een positief antwoord,
mvg. Verdeyen Etienne