Allez, bij deze het eerste 'officieel' document van de Ram bij aankoop bij een Dodge garage. Dit is al een heel andere uitleg als in Turnhout.
Er is een deal afgesproken met een gasinstallateur (ik dacht uit Deurne) die de installatie zal verzorgen, de twee jaar garantie blijft geldig. De Duitse importeur is nu zijn tour van Belgie aan het doen, binnenkort is er ene voor Sint Niklaas beschikbaar als demo. Voor wie het toepasselijk is de leasing of renting wordt ook officieel door Chrysler Financial geregeld.
De euro navi unit kan worden ingebouwd maar zal niet de gebruikelijke 2000€ kosten. De unit die er in zit wordt als 'core' teruggestuurd, dus het is een uitwisseling van radio.
Ik heb specifiek achter de Sport gevraagd, en de modellen die verkocht worden zijn dus zoals je kan zien full option (sunroof, heated ventilated seats, dual zone AC,...) De front kalender is ook in body color voor de sport (dus niets van Chrome aan buitenkant) De prijzen zijn naar mijn mening scherper dan de grijze import voor een wagen met dezelfde uitrusting. De prijs is tot eind maart en soort van lanceringsprijs, verwacht wordt dat ze wel wat duurder zullen worden. Chrysler/Dodge heeft duidelijk door dat de parallel import hun winst kost en tis ook de bedoeling om die volledig te counteren. Lagere prijs + 2 jaar effectieve garantie is volgens mij ook niet te kloppen door een grijze importeur. Verkoper zij dat er nog wat ruimte is, maar niet veel dus ja... 2x4 worden in eerste instantie niet ingevoerd misschien naar het einde van 2010.
Wagen wordt volledig in orde gezet qua homologatie/weging/mistlampen dus zelf geen miserie achteraf.
Greets
Nick