Weer ff een update, en een vraagje, kom er ff niet uit.
Allereerst heb ik nieuwe lampen besteld, vond dat ik dat verdiend had, en de oude lampen doen afbreuk aan de nieuwe style
Deze
https://www.ebay.com/itm/191590895771Brandstof tank eronder
andere kant
en de gastank
Voor zover al het moois, nu mijn probleem
Toen ik startte was 1 van de eerste dingen: brandstoftank eronder weg, en leidingen weg gehaald, werkte toch niet
en gas werd onderbouw.
Alles weg gehaald (niet gesloopt), niet opgelet dus.
Toen kwam de donor, met een goede tank, en het idee om toch een benzine tank terug te zetten.
Probleem: hoe zat het aangesloten.
Is bij beide auto' s niet hetzelfde. donor heeft een vacuumslang op het brandstof filter, de mijne niet. Donor is een aansluiting afgebroken (dus niet bruikbaar).
Wat moet waarop??
Mijn brandstof filter, met 2 aansluitingen:
de buitenste aansluiting is iets groter, volgens mij moet deze daar op. is een lange harde kunststof buis van ca. 1,2 meter met aan het eind een 180 graden bocht
en dan heb ik 2 slangen, 1 kunststof, 1 koper, die samen op 1 eind stuk komen, deze past op het centrale gat:
Dit zou kunnen 1 naar de motor, en 1 naar de tank, maar welke, ik weet het niet.
Volgens mij moet er ook een retour van de motor komen toch??
Dit is de motorzijde aansluiting van de donor, 1 benzine leiding, 1 vacuum slang. Andere zijde zit nog op het filter aangesloten
Het donor filter
Hier zit dat "paddestoeltje" op het filter (is bij mij die lange leiding) 2 slangen naar de motor (waarvan 1 vacuum) en de ander zal naar de tank gaan
Dit zou betekenen geen retour??
Pomp heeft 2 aansluitingen, waar moet hij op, en wat doe ik met de ander??
Ik denk dat hij op de grote rechtse moet, maar wat moet ik met de ander??
Wie weet raad??