Het is nu vr mei 02, 2025 12:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di maart 12, 2013 20:04 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: di feb 26, 2013 18:34
Berichten: 23
Zoals in mijn voorsteltopic te lezen is, ben ik 2 weken terug wezen kijken bij een W200 en een K30. De W200 was een balle ding, lekte aan alle kanten en liep niet netjes op gas en benzine.
Daarna bij de K30 wezen kijken, deze was een heel stuk beter. V8 klinkt goed, automaatje schakelt goed en lekt maar een enkel drupje. En 3400kg trekgewicht op kenteken, voor mij een grote pluspunt :). Dus daarom de K30 afgelopen zaterdag maar op wezen halen, 60km met het apparaat de snelweg uit gekacheld en thuis nog ff de 4x4 geprobeerd/nodig gehad :).
Even een fototje bij een oom in de buurt:
Afbeelding

En gelijk de eerste vracht gedaan:
Afbeelding

Maar, tijdens de rit naar huis kwam het eerste probleem al naar boven. De ruitenwisser stopte er zo gaande mee en ging alleen verder na wat hulp. Kan het zijn dat de ruitenwissermotor slecht is? Ruitenwissers zien er goed uit en zijn soepel.
En ik probeerde hem zojuist te starten na 2 koude dagen stil staan, met geen mogelijkheid aan te krijgen. Heel aantal keer goed gegloeid, geen leven. Toen maar ff start pilot erin gespoten en toen wastie zou wakker. Maar dat is natuurlijk niet zoals het hoort. Volgens de vorige eigenaar zijn de gloeistiften slecht, denk dattie wel gelijk heeft :P. Waar moet ik rekening mee houden als ik deze eruit haal? Ze zien er nogal verroest uit namelijk... En welke sleutel/dop hoort hier op te passen?


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 12, 2013 20:38 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 06, 2011 21:59
Berichten: 413
Woonplaats: Vlaanderen4x4.be Gent
Kijk de 3 weerstandjes 'es na die naar de motor gaan.
Niet (slecht starten) kan liggen aan de gloeistiften, als er een paar defect gaan, komt er een te grote spanning
te staan op de resterende, die dan ook doorbranden. Oplossing: Voorschakelweerstand er van tussen en
de voedingskabel aansluiten op 12V ipv 24V. De relais kan ook nog defect zijn (komt veel voor),
deze vervangen door een nieuw exemplaar en je kan weer verder. Alles dus eens uitmeten.
Ombouw naar 12v: http://www.chaosboyz.nl/rubriek/technie ... ouw12v.htm

Dit allemaal ervan uitgaande dat je de militaire versie m1008 hebt en niet een civiele, dis laatste zijn volledig 12v.

Als je de complete manual wil in pdf formaat, stuur me maar een pm.

Ze zijn dopje 10mm, althans dat is wat ik me meen te herinneren. Het gevaar is dat de kop (tip) afbreekt.
Oplossing: Via het gat van de injecteur, kan je er aan en kijken wat je kan doen.

Lees anders dit draadje eens door: http://www.vlaanderen4x4.be/forum/viewtopic.php?t=4761

_________________
85 K30,6.2D,Ex-M1008,TH400,325/85R16 XML
08 GMT911HD CCSB,6.6TDLMM, All1000,285/65R18 BFG AT
http://Vlaanderen4x4.be Vlaanderen4x4.be
http://caiman.us Free Games
3-2-2010: Loss of a good friend.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo maart 13, 2013 9:28 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 15, 2010 22:58
Berichten: 478
Woonplaats: Zwaag
ruitenwissermotor is een zwak punt bij deze auto's. Die er bij mij op zat toen ik hem kocht was geen gang in te krijgen. Een tweedehands van een sloper gehaald, heeft het 2 weken gedaan. Vervolgens maar een nieuwe gekocht, die doet het nu alweer 2 jaar zonder problemen.

_________________
Sander

'52 Cadillac Coupe de Ville
'56 GMC 450
'79 GMC C15


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo maart 13, 2013 20:04 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: di feb 26, 2013 18:34
Berichten: 23
Waar vindt ik die weerstandjes en hoeveel weerstand moeten ze geven?
Gloeifstiften dus allemaal vervangen, relais door meten en de gloeistiften zouden het weer moeten doen?

Om nu gelijk alles naar 12v om te bouwen is me wat teveel werk op het moment.
Ik heb de m1008 versie, die met het 12 en 24v systeem.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo maart 13, 2013 20:38 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di dec 06, 2011 21:59
Berichten: 413
Woonplaats: Vlaanderen4x4.be Gent
Gloeistiften op 12V laten werken is 10min werk en dan ben je zeker dat als er eentje of twee niet weken, de rest nog blijft werken en niet direct de geest gaan geven.
Of een gloeistift simpel te diagnosticeren is de weerstand ervan meten. Is die oneindig, is 'em zeker dood.

Niet alle K30 / M1008 hebben die weerstandjes voor de ruitenwissermotor, een foto vind ik niet online.

De weerstanden voor de gloeibougies zit tussen motor en firewall achter een geplooide metalen plaat.
zie:Afbeelding

_________________
85 K30,6.2D,Ex-M1008,TH400,325/85R16 XML
08 GMT911HD CCSB,6.6TDLMM, All1000,285/65R18 BFG AT
http://Vlaanderen4x4.be Vlaanderen4x4.be
http://caiman.us Free Games
3-2-2010: Loss of a good friend.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo maart 13, 2013 21:09 
Offline
Truck forum Junky
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma apr 28, 2008 19:33
Berichten: 11769
Woonplaats: Zijtaart
Zeker naar 12 volt brengen, op 24 volt kost het je handen vol geld aan gloeibougies :!: ik heb er gezien waar de kop helemaal was afgesmolten,. En als je er een paar keer 8 vervangen hebt ga je als nog naar 12 v :wink: en in de cabine ook een gloeibougie monteren, kun je precies zien hoe lang je gloeid, , telang kost je ook bougies :!:

_________________
Peer...

Afbeelding


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo maart 13, 2013 22:54 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: di feb 26, 2013 18:34
Berichten: 23
Dan gaan we dat maar doen.
Morgen maar eens uitvogelen hoe dat precies moet. Iemand toevallig een nederlandse vertaling van dit verhaal: http://www.chaosboyz.nl/rubriek/technie ... ouw12v.htm


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 23:35 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 23, 2013 22:18
Berichten: 103
techniek - Ombouw 24V -> 12V



In This article Staat beschreven op van Welke Wijze Het mogelijk is ohm Het (standaard) 24V systeem van un Chevrolet K5 van K30 OM te Bouwen naar un eenvoudiger 12V systeem.

The Commercial Utility Vrachtwagens (CUCV) zijn commerciële voertuigen aangepast aan de behoeften van het Amerikaanse leger te voldoen. Deze voertuigen komen in vijf basisconfiguraties: Cargo, nut, ambulance, onderdak drager, en het chassis versies. In de late jaren 70 en begin jaren 80, Dodge Division, Chrysler Corporation geproduceerde CUCV eenheden.

In de late jaren 80 General Motors (GM) geproduceerd zijn. De GM-versies zijn de nieuwste van de vijf CUCV varianten. De GM-modellen worden genoemd, de M1008 (Lading), M1009 (Utility), M1010 (Ambulance), M1028 (Shelter Carrier) en M1031 (Chassis). Dit verslag zal zich bezig met de elektrische systemen van de M1008, dat is een diesel GM pick-up truck, en de M1009, bekend in de civiele leven als de Chevrolet Blazer / GMC Jimmy.

De M1008/M1009 werden oorspronkelijk ontworpen voor civiel gebruik, hun erfgoed omvat een 12-volt elektrisch systeem. De militaire natuurlijk gebruikt 24-volt elektrische apparaten. Hierdoor General Motors enkele wijzigingen in de elektrische systemen van deze militaire modellen. Er zijn twee dynamo en twee batterijen, die elk 12 volt. De dynamo's en batterijen zijn in serie met 24 volt te maken. De bestuurder aan de kant dynamo van het voertuig voorste accu. Deze batterij en alternator stroomtoevoer voor alle 12-volt componenten / systemen. Beide dynamo laad de achterste accu. Het elektrische systeem van de M1008/M1009 is een burger 12-volts systeem aangepast om 24-volt start en aanbod 24-volt voor militaire accessoires toe te staan. De enige echte 24-volt component is de startmotor.



De gloeibougies en gloeibougie relais zijn 12-volt-componenten. Hun 24-volt voedingsspanning gereduceerd tot 12 volt door middel van een weerstand bank. Alle lopende verlichting, interieur verlichting, en meters zijn 12-volt onderdelen Zoals u kunt zien, General Motors gemodificeerde wat is ontworpen als een 12-volt systeem in een quasi-24 volt-systeem voor het leger. Het omzetten van het terug naar een 12-volt systeem is niet kostbaar, noch moeilijk. Het M1008/M1009 elektrisch systeem kan worden gebruikt op drie manieren:

1. Bewaar het systeem is

Voordelen:

Geen kosten of arbeid opgelopen

Nadelen:

Startmotor is 24-volt. Het zal kostbaar en moeilijk om een ​​vervanging.

De positieve klem kruising blok is 24-volt en is onbruikbaar voor 12-volt add-on componenten. (Op de M1009, is een andere positieve pool knooppunt in het blok op de zijwand van de passagier op de achterbank gebied. Dit zal ook een 24-volt voeding).

De onderste zekering in de zekeringkast van het voertuig paneel is 24 volt en is onbruikbaar voor 12-volt add-on componenten.

De dynamo's, maar 12 volt, hebben een speciale geïsoleerde grond. Deze zal duur en het zal moeilijk zijn om vervangingen te vinden.

Alle 12-volt onderdelen zoals add-ons weglopen van de voorste accu alleen. Dit kan een batterij onbalans als de motor niet draait of de 12-volt elektrische belasting hoger is dan de dynamo.

2. Converteren naar een 12 Volt systeem dat gebruik maakt twee batterijen voor het starten en een dynamo voor het opladen

Opmerking: Zowel dynamo heeft weinig of geen voordeel. Tenzij de spanningsregelaars aan de beurt op punten identiek zijn, zal slechts een dynamo worden gebruikt door het systeem.)

Voordelen:

Single voltage systeem.

Alle elektrische onderdelen vervangende onderdelen zijn direct beschikbaar.

Dynamo te verwijderen kunnen worden gebruikt als onderdeel voor de resterende alternator.

Commercieel (niet-geïsoleerde aarde) dynamo kan worden gebruikt voor vervanging. Gewoon verwijderen aardedraad van het systeem.

Voor en achter pluspool knooppunt blokken (achter op M1009 alleen) en de bodem van de zekering zekering paneel kan worden gebruikt als niet-geïsoleerde 12-volt voedingen.

Nadelen:

Sommige kosten (12-volt starter en bedrading benodigdheden) en arbeid opgelopen.

3. Converteren naar twee 12-volt geïsoleerde systemen. Een systeem met behulp van de twee bestaande accu's en een dynamo. Het tweede systeem gebruik te maken van de andere dynamo en een extra batterij.

Voordelen:

Single voltage systeem.

Alle elektrische componenten direct beschikbaar.

Dynamo te verwijderen kunnen worden gebruikt als onderdeel voor de resterende alternator.

Commercieel (niet-geïsoleerde aarde) dynamo kan worden gebruikt voor vervanging. Gewoon verwijderen aardedraad van het systeem.

Voor en achter pluspool knooppunt blokken (achter op M1009 alleen) en de bodem van de zekering zekering paneel kan worden gebruikt als niet-geïsoleerde 12-volt voedingen.



Nadelen:

Sommige kosten (12-volt starter, derde accu en bedrading benodigdheden) en arbeid heeft plaatsgevonden.

Wij zijn van mening dat de systemen 2 en 3 de meest verdienste hebben. Systeem 2 is eenvoudig en geschikt als grote elektrische accessoire belastingen worden niet verwacht. Systeem 3 isoleert van het voertuig elektrische systeem van de grote elektrische accessoires belastingen die kunnen worden opgelegd door vuur apparaat. Dit helpt te beschermen tegen onbedoelde drainage van het elektrisch vermogen voor het starten.

De volgende aanwijzingen zal begeleiden bij de omzetting van de CUCV elektrische systeem naar een 12-volts systeem of twee aparte geïsoleerde 12-volt-systemen.

M1008/M1009 Ombouw naar 12-Volt-systeem

Deze instructies zijn een leidraad voor de militaire elektrische systeem van een M1008 of M1009 om te zetten in een 12-volt-systeem gebracht door een enkele dynamo. De passagierszijde dynamo wordt gebruikt om beide batterijen van het voertuig berekenen. De bestuurder kant dynamo worden verwijderd.

Maak de aardingsdraad van de negatieve (-) pool van de voorste accu.

Verwijder de jumper kabel die de voorste accu positieve (+) aansluiting wordt aangesloten op de achterste accu's negatief (-) pool. Snijd de 8 gauge rode draad van de achterste accu negatieve (-) pool. Deze draad wordt gebruikt in de volgende stap.


Voeg een 1/4 inch ring terminal naar de 8 Ga rode draad die werd gesneden in de vorige stap en plaats de aansluiting van de smeltlood eindigen met een 5/16 inch ring terminal. Plaats de draad bevestigen van het smeltlood einde aan een post op de positieve (+) pool knooppunt blok het andere uiteinde wordt aangesloten op de grotere stud op de 12 volt kruising blok.


Met het luchtfilter verwijderd, verwijdert u de weerstanden gelegen op de bovenste centrum van thefirewall. De weerstanden zijn gemonteerd op de achterkant van zwart plaatstaal bevestigingsbeugel. Drie zeskantschroeven monteer de plaat metalen beugel aan de firewall. Verwijder deze om de weerstanden te openen

Een 8 meter draad verbindt de positieve (+) aansluiting knooppunt blok naar de weerstanden. Nog eens 8 gauge draad verbindt de weerstanden om de gloeibougie relais. Koppel deze van de weerstanden. Verwijder de draad die loopt van de weerstanden op de gloeibougie relais. Trek de draad die loopt van de positieve (+) aansluiting knooppunt blok naar de weerstanden, zodat het lang genoeg is om de gloeibougie relais (isoleren van de verbinding) Let bereiken: Een nieuwe draad kan gebruikt worden om de bestaande draad te vervangen, maar de bestaande draad heeft een smeltlood aan het eind voor kortsluitbeveiliging. Wanneer een nieuwe draad wordt geïnstalleerd, moet kortsluiting zo dicht mogelijk bij het einde verbonden met de positieve (+) terminal block knooppunt geïnstalleerd.

Maak de draad van de aardklem op passagierszijde dynamo, isoleer het einde, buig de draad terug, en maak het vast aan het harnas. Dit is een 8 meter rode draad met een witte tracer. (De tracer misschien moeilijk te vinden).


Voeg een aardedraad van de aardklem van de kant van de passagier dynamo aan de motor. De draad verwijderd in stap 12 kan worden gebruikt.

Verwijder de koeler gemonteerd aan de achterzijde van de passagierszijde alternator. Dit is het cilindrische deel met een draad.

De twee dynamo's zijn met elkaar verbonden op de 12-volt knooppunt blok. De twee rode 8 gauge draden komen samen in een ring-terminal op de grotere stud van de 12-volt knooppunt blok. (. Op het apparaat gedaan door REC deze draden had blauwe smeltzekeringen op het einde) Koppel deze draden uit de 12 - volt knooppunt blok.

Op de kleinere stud van de 12-volt kruising blok een rode 14 gauge draad is bevestigd. (Op het apparaat gedaan door REC, deze draad had abrownish-oranje smeltlood op het einde.) Koppel deze draad van de 12-volt junction block

Isoleer de uiteinden van de draden verwijderd in de vorige twee stappen, buig de draden en zet ze vast aan het harnas.

Verwijder de aardedraad die de bestuurder aan de kant dynamo wordt aangesloten op de motor.


Koppel alle overige kabels die verbinding maken met de achterkant van de kant van de bestuurder dynamo, isoleer de uiteinden van elke draad, buig de draden en zet ze vast aan het harnas.

Verwijder de bestuurderszijde alternator, de montagebeugel en hardware, en de aandrijfriem.

Verwijder 24-volt starter en te vervangen door 12 - volt starter. De starter wordt opgevuld voor een goede schakelvinger de vervanging starter kan verschillende shimming vereisen.

Sluit de positieve (+) pool van de voorste accu aan op de pluspool van de achterste accu. (Gebruik 4 gauge draad minimum.) De positieve pool van de achterste batterij nog steeds verbonden met de positieve knooppunt blok.


Aard de achterste accu met de negatieve (-) pool knooppunt blok. (Gebruik 4 gauge draad minimum).

Sluit de aarddraad aan op de negatieve (-) pool van de voorste accu.

M1008/M1009 Conversie naar twee 12 Volt geïsoleerde systemen

Deze instructies zijn een leidraad voor de militaire elektrische systeem van een M1008 of M1009 om twee afzonderlijke 12-volt-systemen elke rekening gebracht door een enkele alternator zetten. De passagierszijde dynamo wordt gebruikt om beide batterijen van het voertuig berekenen. De bestuurder kant dynamo zal beused om een ​​accu op te laden op een hulpsysteem.

Maak de aardingsdraad van de negatieve (-) pool van de voorste accu.

Verwijder de jumper kabel die de voorste accu positieve (+) aansluiting aangesloten op therear accu's negatief (-) pool. Snijd de 8 gauge rode draad van de achterste accu negatieve (-) pool. Deze draad wordt gebruikt in de volgende stap.


Voeg een 1/4 inch ring terminal om de 8 meter rode draad die werd gesneden in de vorige stap en plaats de aansluiting van de smeltlood eindigen met een 5/16 inch ring terminal. Plaats de draad bevestigen van het smeltlood einde aan een post op de positieve (+) pool knooppunt blok het andere uiteinde wordt aangesloten op de grotere stud op de 12-volt knooppunt blok.


Met het luchtfilter verwijderd, verwijdert u de weerstanden gelegen op de bovenste midden van de firewall. De weerstanden zijn gemonteerd op de achterkant van zwart plaatstaal bevestigingsbeugel. Drie zeskantschroeven monteer de plaat metalen beugel aan de firewall. Verwijder deze om de weerstanden te openen.

Een 8 meter draad verbindt de positieve (+) aansluiting knooppunt blok naar de weerstanden. Nog eens 8 gauge draad verbindt de weerstanden om de gloeibougie relais. Koppel deze van de weerstanden. Verwijder de draad die loopt van de weerstanden op de gloeibougie relais. Trek de draad die loopt van de positieve (+) aansluiting knooppunt blok naar de weerstanden, zodat het lang genoeg is om de gloeibougie relais te bereiken (isoleren van de verbinding). Let op: Een nieuwe draad kan gebruikt worden om de bestaande draad te vervangen, maar de bestaande draad heeft een smeltlood aan het eind voor kortsluitbeveiliging. Wanneer een nieuwe draad wordt geïnstalleerd, moet kortsluiting zo dicht mogelijk bij het einde verbonden met de positieve (+) terminal block knooppunt geïnstalleerd.

Maak de draad van de aardklem op passagierszijde dynamo, isoleer het einde, buig de draad terug, en maak het vast aan het harnas. Dit is een 8 gaugered draad met een witte tracer. (De tracer misschien moeilijk te vinden).


Voeg een aardedraad van de aardklem van de kant van de passagier dynamo aan de motor.

Verwijder de koeler gemonteerd aan de achterzijde van de passagierszijde alternator. Dit is het cilindrische deel met een draad.

De twee dynamo's zijn met elkaar verbonden op de 12-volt knooppunt blok. De twee rode 8 gauge draden komen samen in een ring-terminal op de grotere stud van de 12-volt knooppunt blok. (Op het apparaat gedaan door REC, deze draden had blauwe smeltzekeringen op het einde.) Koppel deze draden uit de 12 - volt knooppunt blok.

Op de kleinere stud van de 12-volt knooppunt blok, wordt een rode 14 gauge draad bevestigd. (Op het apparaat gedaan door REC, deze draad had een bruin-oranje smeltlood op het einde.) Koppel deze draad van de 12-volt knooppunt blok.

Sluit de draden verwijderd in de twee voorgaande stappen om een ​​50-amp stroomonderbreker / zekering gemonteerd in de buurt van de 12-volt knooppunt blok. De terminals van deze stroomonderbreker / zekering moet geïsoleerd of geïsoleerd van toevallig contact bij het werken in de motor het compartiment schakelaar / zekering als het hulpsysteem opladen draad.


Sluit het hulpsysteem laadkabel (8 gauge draad minimaal) aan de andere aansluiting van de stroomonderbreker / zekering. Deze draad moet terug te voeren naar een tweede 50-amp stroomonderbreker / zekering in de buurt, waar een derde accu moet worden gemonteerd. De terminals van deze stroomonderbreker / zekering moet geïsoleerd of geïsoleerd van toevallig contact.

Een voedingsdraad (8 gauge minimum) een extra zekeringenpaneel kan aan dezelfde klem van ofwel 50 amp circuit.

Voeg een draad (8 meter minimaal) naar de open pool van de tweede stroomonderbreker / zekering aansluiten op de positieve (+) pool van de derde accu.

Verwijder 24-volt starter en te vervangen door 12 - volt starter. De starter wordt opgevuld voor een goede schakelvinger de vervanging starter kan verschillende shimming vereisen.

Sluit de positieve (+) pool van de voorste accu aan op de pluspool van de achterste accu. (Gebruik 4 gauge draad minimum.) De positieve pool van de achterste batterij nog steeds verbonden met de positieve knooppunt blok.


Aard de derde accu aan het chassis. (Gebruik 4 gauge draad minimum).

Aard de achterste accu met de negatieve (-) pool knooppunt blok. (Gebruik 4 gauge draad minimum).

Sluit de aarddraad aan op de negatieve (-) pool van de voorste accu.





Misschien dat je hier wat mee kan
het is volgens mij wel letterlijk vertaling :lol:

gr pieter

_________________
Pieter

Chevrolet K30 6,2L Diesel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 18:26 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: di feb 26, 2013 18:34
Berichten: 23
Zo ver was ik zelf ook al gekomen ja, wordt er nog niet heel veel wijzer van :P.

Maar het probleem is in ieder geval wel opgelost, ben naar Klompejantje in Bleskensgraaf gereden en heb daar 24 volts gloeibougies van een Hummer gekregen. Die erin gezet en nu gloeit en start hij prima :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 19:00 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 23, 2013 22:18
Berichten: 103
ah kijk aan dat is mooi.
Kom je daar zelf ook uit die buurt??
Ik woon in werkendam dus misschien zie je nog wel eens rijde :lol:

_________________
Pieter

Chevrolet K30 6,2L Diesel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 19:04 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: di feb 26, 2013 18:34
Berichten: 23
Ja, ik kom uit Meerkerk.
Ben zaterdag nog in Werkendam geweest met de K30. ff 3 kuub kachelhout weggebracht :)


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 19:12 
Offline
Trucker
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za maart 23, 2013 22:18
Berichten: 103
ooh kijk aan dan zal ik hem zeker nog zien.
Die van mij staat nu binnen en de dynamo's zijn er af en liggen bij renes in nieuwpoort.
Hij laat te veel en weet nog niet waardoor. :(

Kom daar ook nog wel in de buurt bij de langeslag dat is die ouwe trekker vereniging.
Misschien dat je het wel eens gezien hebt??

Best appart dat je op deze manier mensen uit de buurt tegen komt. :lol:

_________________
Pieter

Chevrolet K30 6,2L Diesel


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 19:37 
Offline
Nieuw

Geregistreerd: di feb 26, 2013 18:34
Berichten: 23
De lange slag ken ik wel ja. Zie ze wel eens rijden en ben vorig jaar op zo'n dag geweest, best leuk om te zien ;).

Haha ja, anders kom zie je elkaar hooguit rijden :p


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling