Het is nu wo apr 30, 2025 23:32

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za jun 26, 2010 15:31 
Nog steeds op zoek naar passende velgen de volgende vraag:

Wat is de ET waarde van de originele wielen van een C1500? :?:

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 17:39 
Waar zijn die kenners nu? ET waarde? Anyone???

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 18:01 
Ik ben er hier al even tegen aan het bijten, maar kan het niet langer aan.

De vriendelijkheid die er bij jou uitdruipt geeft zin om simpelweg op jou niet te reageren.
Leer eens dat een forum geen hondenkennel is waar je kan lopen blaffen tegen iedereen en nog wat.

Het kan mijn Belgische karakter zijn, maar mij stoort het enorm, en denk dat ik niet de enige ben. Elke topic van jou is het zelfde gedoe geweest tot nu toe.
En naar mijn mening is het door dat je juist altijd zo doet en reageert dat je ook gen**kt wordt door verkopers.

Maar goed, les 2 van vandaag: Google is your friend!

Ik ga mij er echt niet mee bezig houden om jou te leren hoe het te gebruiken, maar om te vermijden dat we hier nog zulke vragen krijgen waarbij je neerbuigend de "kenners" aanspreekt, het geheel op een rij, dat we eventjes rust kennen:

Model: Silverado 5 Lug
Bolt Pattern: 5x5.00in - 5x127.0mm
Vehicle Offset: Low
OE Wheel Size: OE 15in
Center Bore: 78
STUD Size: 14mmx1.5
Size Up: 16-24in
Wheels Offset: 0-20mm

zo, just my 2cents

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 18:25 
Dat België eruit ligt op het WK kan ik niet helpen hé, dus hou je frustraties even voor je.
We hebben het allemaal warm.

Ik weet overigens hoe Google werkt en wanneer ik daar niets kan vinden dán kom ik hier wonderkind.
Als je problemen hebt met de manier waarop mijn posts op je overkomen kan ik je alleen adviseren ze niet meer te lezen.

Daarnaast is elk forum een theekransje waar iedereen de mond vol heeft van zogenaamde kennis maar uiteindelijk heeft iedereen een ander antwoord en moet je er met vele soorten verschillende info zelf uitkomen.

Ik ben daarnaast vaak normaal gebleven in m'n posts maar wanneer er mensen bij zijn die duidelijk laten merken niet te (willen) klikken (en lees dan alle reacties op al m'n posts even door, dan moet je begrijpen wat ik bedoel. Doe je dat niet dan ligt het bij jou, niet bij mij) dan kan ik ook minder vriendelijk uit de hoek komen.

De logica dat ik door gedrag wat jij "storend" noemt genaaid zou zijn door verkopers is natuurlijk belachelijk.
Je zet jezelf echt als Belg neer door zo'n opmerking.

Daarnaast schijn je ook nog de grote "spokesman" te zijn voor het hele clubke hier en leg je mij een en ander bij Gods gratie toch maar uit zodat iedereen hier op het forum even geen last meer van me heeft?
Luister pik, als je echt beef met me hebt ga dan niet dit forum vervuilen met opruiende opmerkingen maar stuur me een pb en dan hebben we een "goed gesprek" buiten het forum om.

Je vraagt om de ET waarde en krijgt ruzie met Urbanus zelf...

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 18:36 
Euhm het valt wel op dat ik vriendelijk bleef toen ik uitdrukte dat jou manier van schrijven alles behalve vriendelijk was.
Jou reactie daarentegen brengt weer wat woordenschat met zich mee...
Urbanus, pik, ...
En ik heb geen beef met je, en nog minder nood aan een goed gesprek met jou.
Ik heb ook niets tegen je, enkel tegen je uitlating, that's all.
Nog minder ben ik de spokesman voor het "clubke" hier, waar jij zo neerbuigend op doet, maar toch komt huilen om die ene ET waarde. Wel jongen, mij heeft geen 2 minuten genomen om het te vinden op google, dus het is wel te vinden.

Dat belgië uit het WK ligt is mij nog de minste zorg van al, daar voetbal mij geen r*k zegt. Dat ik de belg van zijn beste kant laat zien is dan maar zo, wat zou het mij boeien, meeste van mijn vrienden zijn toch Nederlander.

En als jij wil dat ik stop met vervuilen, dan zou ik je maar een ander clubke zoeken, want wat jij hier al hebt zitten uitspuien is erger als deze 2 - in mijn ogen puur tijdsverlies voor een leeglopend karakter - posts waarin je dan nog je antwoorden kreeg op de vraag ook.

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 19:09 
Iemand die het laatste woord wil hebben.
Ik heb in de loop der jaren mensen zoals jij bij de vleet voorbij zien komen en ben inmiddels een stukje wijzer geworden dus bij deze:

Post er nog een keer wat achteraan en dan is het klaar ok? Dan heb jij het laatste woord gehad.

Het heeft namelijk geen enkele toegevoegde waarde, afgezien van het feit dat je een flauwe poging doet het hele forum tegen me op te zetten. Of dat lukt boeit me niet zo, we komen hier allemaal om wijzer te worden, niet om te trouwen of een vriend voor het leven te vinden.

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 19:36 
Heavy Trucker

Lennerd, volgens mij moet je maar ophouden met deze zinloze discussie en je energie aan leukere dingen besteden. Ik schaam ik me er soms voor dat ik Nederlander ben als ik dit soort discussies lees .

2011 E200CGI avantgarde Sport 125 edition, 2012 FIAT 500 0,9 turbo (voor vrouw en dochter)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 19:43 
dutchtbi88 schreef:
Lennerd, volgens mij moet je maar ophouden met deze zinloze discussie en je energie aan leukere dingen besteden. Ik schaam ik me er soms voor dat ik Nederlander ben als ik dit soort discussies lees .

Tuurlijk, ging er sowieso niet meer verder op in.
De ET waarde weet ie nu, en dat was tenslotte zijn vraag.

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 20:06 
Pro Trucker

@ Lennerd. Ik ben het helemaal met jou eens, prima reactie. :thumbup:
Ik heb ook al diverse keren antwoord gegeven op zijn vragen, maar was het gezien zijn vreemde reacties nu ook beu om te antwoorden.
Maar gezien zijn reactie op jouw aanwijzingen, kan deze meneer blijkbaar niet tegen kritiek (ook als dit opbouwende kritiek is).

# Het nadeel van niks doen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent #

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 20:42 
Geweldige samensmelting hier.

Alfred, wat ik van jou vind hou ik ook voor me.
Over fatsoen valt dus te twisten.

"Dutchbi88": Wie zegt dat ik Nederlander ben?
Even nadenken voor je feitjes gaat braken...

Nogmaals, het ging om een ET waarde.
Dat Lennerd het nodig vindt om wat bubbels in de wijn te brengen moet ie zelf weten maar ga dan niet klagen over de reactie(s)

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 22:13 
Trucker

Lennerd schreef:
Ik ben er hier al even tegen aan het bijten, maar kan het niet langer aan.

De vriendelijkheid die er bij jou uitdruipt geeft zin om simpelweg op jou niet te reageren.
Leer eens dat een forum geen hondenkennel is waar je kan lopen blaffen tegen iedereen en nog wat.

Het kan mijn Belgische karakter zijn, maar mij stoort het enorm, en denk dat ik niet de enige ben. Elke topic van jou is het zelfde gedoe geweest tot nu toe.
En naar mijn mening is het door dat je juist altijd zo doet en reageert dat je ook gen**kt wordt door verkopers.

Maar goed, les 2 van vandaag: Google is your friend!

Ik ga mij er echt niet mee bezig houden om jou te leren hoe het te gebruiken, maar om te vermijden dat we hier nog zulke vragen krijgen waarbij je neerbuigend de "kenners" aanspreekt, het geheel op een rij, dat we eventjes rust kennen:

Model: Silverado 5 Lug
Bolt Pattern: 5x5.00in - 5x127.0mm
Vehicle Offset: Low
OE Wheel Size: OE 15in
Center Bore: 78
STUD Size: 14mmx1.5
Size Up: 16-24in
Wheels Offset: 0-20mm

zo, just my 2cents

ff 2 lennerd
volledig mee eens

en in nederland is het ook erg warm

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 04, 2010 22:52 
Wat een liefde weer vandaag. :twisted:

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 05, 2010 7:35 
Mods, misschien kan deze topic best slotje hebben, gezien hij antwoord heeft op zijn vraag en hij blijkbaar op alles nog even dient te reageren, grappig als je zijn citaat hier onder wil lezen en dan merkt dat hij dan eigelijk telkens de laatste reactie wenst:

kotey schreef:
Iemand die het laatste woord wil hebben.
Ik heb in de loop der jaren mensen zoals jij bij de vleet voorbij zien komen en ben inmiddels een stukje wijzer geworden dus bij deze:

Post er nog een keer wat achteraan en dan is het klaar ok? Dan heb jij het laatste woord gehad.

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 05, 2010 7:38 
Heavy Trucker

Citaat:
"Dutchbi88": Wie zegt dat ik Nederlander ben?
Even nadenken voor je feitjes gaat braken...

Ik twijfelde inderdaad gezien de on-nederlandse manier van reageren, maar deze reactie maakt het e.e.a duidelijk, een medelander :D .

2011 E200CGI avantgarde Sport 125 edition, 2012 FIAT 500 0,9 turbo (voor vrouw en dochter)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 05, 2010 8:36 
Wat zijn we toch snel met onze oordeeltjes hé.
Nee, ik ben al zeker geen moslim/ marokkaantje of andere bruine variant.

Hoe mensen off topic gaan om iemand maar af te kunnen zeiken, geweldig.

Laat ik de meest wijze zijn en hier niet meer op in gaan.
Ik heb er geen nacht minder om geslapen wat sommige wino's van me vinden
en vind het ook zonde van m'n kostbare tijd om er verder nog aandacht aan te besteden.

Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]