MellyVan schreef:
Waarom 1999-2003 eigenlijk? (in mijn beleving is vanaf 2003-2006 anders...)
Dat waren de onderzoeksjaren van de Amerikaanse NHTSA; als je echter verder zoekt blijkt het voor alle modeljaren te gelden. GM gebruikt(e) in tegenstelling tot veel andere merken geen RVS(-legering) of koper. Dus ook na 2003 moet je goed opletten in ons klimaat met strooizout in de winters.
cherry red dodge schreef:
Ik zie je daar al zitten langs de kant van de weg,op je bankstel.....
Had slechter kunnen aflopen!
Haha; mijn vrouw was met het OV terug gegaan naar huis om haar Cherokee te halen, maar daar past het bankstel niet in (waren onderweg naar de stort). Toen maar besloten het erin te laten staan en het later weg te brengen naar de stort

pavement pounder schreef:
In geval van een noodstop gewoon de bak in zijn achteruit of zelfs in de P gooien.
Het is niet best voor je bak maar iedergeval staan je wielen stil.
Wel een kwalijke zaak van die remleidingen maar dat had de apk er uit moeten halen, want roest zit er niet van de 1 op de andere dag.
Ik zou liever mijn Avalanche de kant in sturen en bosjes of een stoep meepakken dan dat ik moedwillig mijn automaat in P of zelfs R zou gooien. Naast de technische schade denk ik dat het weinig vertraging oplevert. Het parkeerpalletje in P gaat echt niet lang stand houden als je hem met 50 er probeert in te duwen

Alvast een paar fotootjes van het vervangen van de remleidingen en de ernst van de roest. Ik kan het niet vaker benadrukken: controleer je Chevy/Cadillac/GMC !