RamJan schreef:
cooper_361 schreef:
heb vandaag nog eens gekeken,alle fusee kogels losgemaakt en gecheckt,enkel de onderste krijg ik er niet uit,al geprobeerd met trekkers,hamers,opgewarmd maar zonder succes :d, ik denk wel dat daar het probleem zit,eens mijn oren ertegen gehouden

terwijl iemand aan het stuur draaide met een krik de belasting eraf gehaald en het gekraak gaat weg als je hem langzaam laat zakken.
Nu is de volgende vraag dat waarschijnlijk die hele arm met fuseekogel moet vervangen worden,weet iemand waar die op voorraad te krijgen zijn?en wat ze ongeveer kosten?
als u denkt dat het die fuseekogel is die droog staat ,eens injecteren door de rubber heen met olie
als het kraken gedaan is kan deze nog jaren mee
heb ik reeds geprobeerd maar haalt niet veel uit :d,bij rockauto is het 132 euro incl verzending voor een complete arm met kogel erin.
dus deze maar eens bestellen.
ik heb nog een bijkomend probleem,de linkse katalysator zit gebroken die ratelt soms bij gas geven, bij rockauto is het 350 euro verzending voor een complete y pipe die slechts 150 euro kost dus dat laat ik maar zo

,kan ik die pijp openhalen,kat eruit en terug dichtlassen of gaat dit storingen of foutcodes geven?
meteen maar alle geluidjes eruit halen dan hoor ik die v8 weer wat beter :d