Was al enige tijd op zoek naar Cooper Zeon LTZ banden in de maat 305/40/22 maar ik kon deze banden in Nederland niet vinden. In ieder geval niet voor een normale prijs. Uiteindelijk ben ik in de States terecht gekomen bij een bandenzaak in Vegas. Toen ik bijna de bestelling had gedaan had ik toch nog wat vragen. Echter de verkoper reageerde niet op mijn email(s) en ik kreeg iedere keer een voicemail als ik belde. Aan de hand daarvan ben ik maar eens gaan Googlen en kwam ik er via diverse forums achter dat dit bedrijf een oplichter is en dat er op het adres wat op de website staat helemaal geen bandenbedrijf/customwheels zaak zit.
Ik baalde flink, want de prijs waarmee geadverteerd werd was toch wel erg leuk, maar zoals altijd, als iets te goed is om waar te zijn....
Mijn zoektocht naar deze banden is uiteindelijk geëindigd bij Dypson in Lommel (Be). Patrick kon de banden leveren. Zijn leverancier had nog 4 banden op transport staan welke voor een order waren welke was gecancelde. Ik dus mazzel:-)
De communicatie met Patrick verliep vlekkeloos, hij heeft mij diverse keren op de hoogte gesteld van de status. Ook de verzending van de banden is perfect gegaan.
Gister de banden binnen gekregen en vandaag om mijn velgen laten draaien.
Ik ben helemaal blij met het resultaat.
Mijn oude bandjes,

En de nieuwe....

Zelfde maat echter toch weer wat breder...