Het is nu ma jul 07, 2025 1:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: F150 Harley Davidson
BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 19:28 
Trucker

Even een klein vraagje... Er zitten op de f150 parkeersensoren achterop met camera. Maar nu begin ik heel erg te twijfelen om aan de voorkant er ook nog een paar te laten zetten. Ik ben het nu met 2 auto's gewend. Maar ik heb eigenlijk het idee dat met de vierkante neus het er eigen toch al heel overzichtelijk uitziet. Ik kom soms op plekken die vrij krap zijn. Is het snel gewend of valt dat tegen?

Ford F-150 Harley Davidson '11

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 19:41 
Trucker

hij was toch falliet hij zat in apeldoorn was onze oude garage we kwamen bij kien vandaan maar dat was een beetje een naaier met al zijn naaie streeke

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 19:48 
Trucker

Klopt. Eric Selles Apeldoorn is inderdaad omgevallen, maar Eric is weer uit het dal gekropen en is weer helemaal opnieuw begonnen. Hij doet het nu helemaal zelf met een oude getrouwe vanuit Apeldoorn. De monteur Rudi is weer bij hem aan het werk. Die kent ons jeepje van koplamp tot trekhaak . Ik ben dolgelukkig dat hij er weer is. Ik ben bij verschillende anderen geweest, maar bah! Mijn kinderen zijn bij Eric opgegroeid in de garage :-). Die hebben in bijna al zijn auto's al proef "gereden". Och, hij wist dat ik goed verzekerd was... :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 19:53 
Pro Trucker

Schippersvrouw schreef:
Mijn kinderen zijn bij Eric opgegroeid in de garage :-). .. :lol:

Als da zo is , :shock: :wink: dan heb je denk ik :wink: slechte auto's gehad, of hij wist met de auto's geen raad meer :shock: :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 20:52 
Trucker

:laughing5: :laughing6: :laughing7: :laughing8: :laughing3:
Eerste jaar, Chrysler Grand Voyager stow and go, eerste lijn. Drama's met de achterklep. 8 achterlichten verbruikt en ontelbaar veel rubbers, Dvd systeem wat regelmatig instortte. 2 jaar later, Chrysler 300c. Inbouw stinger problemen, dvdsysteem (aaaaaaahhhhh) in hoofdsteunen problemen, gewoonweg de achteraf ingebouwde rotzooi problemen, Daarbij Dodge Journey ( we maken allemaal wel eens een foutje :oops: ), 300c foetsie ( waarschijnlijk nu ergens rondrijdend in Polen of zo) met zijn kleine probleempjes. Als laatste de Jeep, eigenlijk bijna geen problemen.
Wij zijn naast het gewone onderhoud, ook nog wel eens tussendoor in de garage omdat er met de auto van en aan boord hijsen er met veel wind nog wel eens wat mis kan gaan. Wij hebben gelukkig een hijsverzekering. De Voyager is al eens driekwart overgespoten nadat er door een windkracht 9 in Vlissingen de auto tegen de draad van de autokraan aan kwam. En daarna terug tegen een hekje. Even verzekering gebeld, garage gebeld en voor 500 euro ( eigen risico ) weer bijna een nieuwe auto :P Eric was altijd wel blij met ons. :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 21:44 
Heavy Trucker

Ja dan hebben we het over de zelfde.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 22:23 
Trucker

Vette auto,en deftig schip ook.
als je er parkeersensoren op kan laten zetten (netjes) dan zou ik 't een nuttige optie vinden want betonnen paaltjes bij het insturen of parkeren ben je vlug kwijt met die hoge neus,zeker als je een keer moet steken ivm de draaicirkel.(het is bij mij nog altijd goed gegaan,maar ik ben toch wel eens uitgestapt om te kijken waar daat pokke ding nou ook al weer stond.) (ps 2 ik ben al 19 jaar chauffeur) maar verder vind ik die HD's echt super vet succes met onderhandelen en tot ziens groeten Geert-Jan

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 3:34 
Trucker

Die gaat flink mijlen maken :lol:

Veel plezier ermee 8)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 9:25 
Super Trucker

Schippersvrouw schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben Chantal, een 33 jarig schippersvrouw, getrouwd en 3 schattige kinders :D . Al ruim 6 jaar rijen wij in Amerikaanse auto's. De europeese Amerikaanse auto's. 2x grand Voyager, 300C touring, Dodge Journey en nu (nog) een jeep grand cherokee overland. Sind eergisteren is voor ons de beslissing gevallen dat wij gaan voor een Ford F150 Harley Davidson, waarschijnlijk zilver.
Wij hebben ook andere auto's "gepast", maar omdat wij beperkt zijn qua tilgewicht van onze autokraan van het schip (officieel max 2500 kg) was de keus vrij beperkt. We hebben gezeten in de Tundra, Dodge 1500 larami, GMC Denali en F150. Tundra zat voor mij, maar mijn man zat alle kanten op klem en te weinig ruimte 2e rij, de Dodge idem, de Denali viel af door ruimte en model. De F150 was in elk opzicht GEWELDIG.

Voor ons de keus voor een Amerikaan? Die maken echte auto's. Groot, ruim en lekker brutaal. Eens verslingert aan Amerikanen en we komen er maar niet vanaf :oops: ...

Ik rij 90 % van het rubber af, maarja, manlief is het belangrijkste! :D .

Aangezien ik echt een newbee ben met trucks ga ik iedereen hier de oren van het hoofd afvragen!

Hartelijke groetjes aan iedereen,

Chantal

Ik vindt het een hele dikke Ford, maar zijn jullie reuzen dat er geen plaats genoeg was in de Dodge of in die andere Trucks :roll:
Ik heb de Dodge Ram CrewCab en die is toch heel groot van binnen, en hier zit er nog ene op het forum van een dikke 2 meter en ver over de honderd kilo hij heeft toch ook genoeg plaats :wink:
Maar dat doet niks af voor jullie keus is de kompleetse met de meeste extra's van de F series :wink: :thumbleft:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 20:15 
Trucker

Ik ben niet 1 van de kleinste, maar mijn manneke is behoorlijk aan de maat. Hij heeft in de Dodge 1500 Larami gezeten en hij zat met zijn schouder tegen de zijkant. De stoelen hebben ze blijkbaar een tikkie naar de zijkant gezet waardoor er in het midden een hele brede ruimte is gecreëerd. Maar zodra je hele brede schouders hebt en lange benen, waardoor je stoel bijna in de achterste stand staat dan...ploink, deurstijl in de weg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel goed inzat... Manlief moet er nu eenmaal ook inpassen. En nee, hier gaat het verhaal "met een beetje vaseline past alles" echt niet op :laughing5: :laughing5:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 20:22 
Trucker

wat trouwens extra heeft geholpen om voor deze versie te kiezen is de AWD. Wij hebben bij de Jeep ook AWD en tja, wat zal ik zeggen...gewoonweg heeeeeeeerlijk. Toen ik een proefrondje reed in de Raptor viel me het weggedrag op het asfalt heel erg tegen. Zowiezo was de raptor wel te zwaar, maar het was gewoon om uit te proberen of het waard was de kraan te verzwaren... :D en een kans om in een gave auto te rijden sla ik ook niet af :D :D . (Al was de verkoper er geloof ik minder blij mee, hij was geloof ik opgelucht dat ik voor het verkorte rondje koos.)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr aug 12, 2011 23:12 
Trucker

Sjoene wage Chantal.

groeten uit Elsloo.

Vaar ze..............

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 23:36 
Trucker

Ik kan echt bijna niet wachten tot hij hier naast mijn schip staat (erop heb ik weinig aan...ik wil rijden!!!!)

De kinderen hebben me inmiddels vergeven dat ik er geen DVD-systeem in laat zetten, net als wat we nu hebben. Ze moeten eerst maar eens wat ouder zijn. Ik betaal me nu blauw aan nieuwe afstandsbedieningen en nieuwe oorkleppen. Misschien in de toekomst van die dingen voor in de hoofdsteunen, waar je ook spelletjes op kan spelen, maar voorlopig mogen ze meebrullen met de radio en een tas met boekjes.

Ik ben het internet al aan het afstruinen naar een paar leuke extra stickers, een obsessie van vroeger. Ik wilde altijd al een Tweety op mijn auto, maar is er nooit van gekomen. Nu ben ik aan het kijken of dat ik iets kan vinden van een panter die op mijn tatoeage lijkt. Ik heb er 2, 1 panter die over zijn schouder kijkt, lopend op mijn linkerschouder met de namen van de kinderen erbij. En ik heb een grote op mijn onderrug van een vrouw in linten gebonden, zittend op haar knieën met de tekens van hoop geloof en liefde en de naam van mijn man (Mijn kadootje voor ons 5 jarige huwelijsjubileum, 12 uur pijn zitten lijden, is in 1 keer gezet), maar die zal ik nergens als sticker vinden, want die heb ik zelf getekend. Dus ben ik op zoek naar een sticker met een mooie zwarte panter. Iemand ideeën? Ik heb de meest bekende sites al afgezocht. Ik denk dat ik maar eens in Duitsland ga surfen...daar hebben ze ook nog wel eens aparte dingen...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 23:41 
Pro Trucker

Schippersvrouw schreef:
Ik kan echt bijna niet wachten tot hij hier naast mijn schip staat (erop heb ik weinig aan...ik wil rijden!!!!)

De kinderen hebben me inmiddels vergeven dat ik er geen DVD-systeem in laat zetten, net als wat we nu hebben. Ze moeten eerst maar eens wat ouder zijn. Ik betaal me nu blauw aan nieuwe afstandsbedieningen en nieuwe oorkleppen. Misschien in de toekomst van die dingen voor in de hoofdsteunen, waar je ook spelletjes op kan spelen, maar voorlopig mogen ze meebrullen met de radio en een tas met boekjes.

Ik ben het internet al aan het afstruinen naar een paar leuke extra stickers, een obsessie van vroeger. Ik wilde altijd al een Tweety op mijn auto, maar is er nooit van gekomen. Nu ben ik aan het kijken of dat ik iets kan vinden van een panter die op mijn tatoeage lijkt. Ik heb er 2, 1 panter die over zijn schouder kijkt, lopend op mijn linkerschouder met de namen van de kinderen erbij. En ik heb een grote op mijn onderrug van een vrouw in linten gebonden, zittend op haar knieën met de tekens van hoop geloof en liefde en de naam van mijn man (Mijn kadootje voor ons 5 jarige huwelijsjubileum, 12 uur pijn zitten lijden, is in 1 keer gezet), maar die zal ik nergens als sticker vinden, want die heb ik zelf getekend. Dus ben ik op zoek naar een sticker met een mooie zwarte panter. Iemand ideeën? Ik heb de meest bekende sites al afgezocht. Ik denk dat ik maar eens in Duitsland ga surfen...daar hebben ze ook nog wel eens aparte dingen...

foto's zeggen meer dan woorden chantal :D :D :D

ik zeg 1 ding zwart is de snelste kleur :D :D :D stickers geven alleen maar weerstand :D :D :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 10:59 
Trucker

Schitterende Ford ene HD... ook mijne favoriete uitvoering... :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]