Hallo allemaal,
Ik ben Chantal, een 33 jarig schippersvrouw, getrouwd en 3 schattige kinders

. Al ruim 6 jaar rijen wij in Amerikaanse auto's. De europeese Amerikaanse auto's. 2x grand Voyager, 300C touring, Dodge Journey en nu (nog) een jeep grand cherokee overland. Sind eergisteren is voor ons de beslissing gevallen dat wij gaan voor een Ford F150 Harley Davidson, waarschijnlijk zilver.
Wij hebben ook andere auto's "gepast", maar omdat wij beperkt zijn qua tilgewicht van onze autokraan van het schip (officieel max 2500 kg) was de keus vrij beperkt. We hebben gezeten in de Tundra, Dodge 1500 larami, GMC Denali en F150. Tundra zat voor mij, maar mijn man zat alle kanten op klem en te weinig ruimte 2e rij, de Dodge idem, de Denali viel af door ruimte en model. De F150 was in elk opzicht GEWELDIG.
Voor ons de keus voor een Amerikaan? Die maken echte auto's. Groot, ruim en lekker brutaal. Eens verslingert aan Amerikanen en we komen er maar niet vanaf

...
Ik rij 90 % van het rubber af, maarja, manlief is het belangrijkste!

.
Aangezien ik echt een newbee ben met trucks ga ik iedereen hier de oren van het hoofd afvragen!
Hartelijke groetjes aan iedereen,
Chantal
Ik vindt het een hele dikke Ford, maar zijn jullie reuzen dat er geen plaats genoeg was in de Dodge of in die andere Trucks
Ik heb de Dodge Ram CrewCab en die is toch heel groot van binnen, en hier zit er nog ene op het forum van een dikke 2 meter en ver over de honderd kilo hij heeft toch ook genoeg plaats
Maar dat doet niks af voor jullie keus is de kompleetse met de meeste extra's van de F series