Alweer een tijd niks gepost hier, totdat ik een PB kreeg van Jordy wat ik wel niet allemaal aan het doen was

.
Nou ik zit nog gewoon lekker elke dag in de werkplaats haha.
De F350 is een maand geleden dr mee opgehouden, problemen met het hogedruk olie systeem waarmee de injectoren worden geopend. Na wat slechte ervaringen met usa garages, heb ik besloten voortaan alles lekker zelf te doen, bij het demonteren kwam ik alweer van alles tegen waarna ik alleen maar minder vertrouwen heb gekregen in garages ( lees moeilijk bereikbare bouten die alleen maar hand vast zitten, bouten die afgebroken zijn, olieleiding in het blok zelf krom en veel te strak aangedraaid, missende afdichtingen tussen brandstofleiding, computer waar maar 2 van de 4 bouten in zitten enz enz.), maargoed, ik pak de F350 nu goed aan en het is de bedoeling dat hij dr straks weer netjes bij staat.
Wat ik oa ga monteren is:
Nieuwe hogedruk oliepomp
allemaal nieuw afdichtingen
nieuwe stand pipes en dummy plugs
alle ford updates monteren
verstuivers reviseren + vergroten

4 inch downpipe vanaf de turbo
koppen vlakken en afpersen
versterkte kopbouten
nieuwe koppakingen
nieuwe oliekoeler
egr delete
nieuwe stuurpomp
nieuwe multieriem en pully's
nieuwe waterpomp
nieuwe thermostaat
en dr komt vast nog wel meer bij
Alles rond de motor los maken:

[/URL]
Cabine omhoog:

[/URL]
Motor in zicht:

[/URL]
Intake er af, hier nog met egr en egr koeler:

[/URL]
Klepdeksels dr af:

[/URL]
Klaar om de koppen dr af te halen:

[/URL]
Alles gelijk schoonmaken en opnieuw in de lak:

[/URL]
Momenteel zijn de koppen bij de revisieboer en liggen me verstuivers ergens in Amerika, morgen nog het blok en alles er omheen reinigen/lakken en dan is het wachten op onderdelen...