Het is nu do jun 19, 2025 16:14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: gearhead tunes.
BerichtGeplaatst: zo maart 02, 2014 16:03 
Trucker

Vorige week de SRL (Street Race Light) tune van Matt Gearhead geinstaleerd.met de SCT 3015 programmer.
Wat een waanzinnige tune.
De eerste versie had een lock-up bij 50 miles en schakelde terug uit overdrive zodra je ook maar ff je gaspedaal aanraakte....was irritant in ochtend verkeer.
Matt een email gestuurd en gevraagd of dat anders kan,de volgende dag lag de aangepaste tune in mijn email box die perfect was.
Goede service.

Ik heb nu een verbruik van 1 op 6,3 hand berekend over 2 tanks.
GEEN,...maar dan ook helemaal geen Turbo lag.
Vanmiddag op landweggetje een Boosted Launch gedaan op droge weg.
Wheelspin tot 3e versnelling,...2 mooie zwarte strepen op de weg.(Ik was niet van plan dat vaker te doen want daar zijn me de banden te duur voor)

al met al een heerlijke daily driver,en zuiniger.(als je niet al te veel je pedaaltje intrapt)

Vergeleken met de Quicktricks Looney tune,heeft de Gearhead een betere Powercurve,en geen lightswitch effect.

Aanrader.
http://www.gearheadautomotiveperformance.com/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: gearhead tunes.
BerichtGeplaatst: zo maart 02, 2014 21:38 
Heavy Trucker

Filmtje?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 03, 2014 20:28 
Heavy Trucker

Hoe download je die tune dan op je chip? via USB effe aan de laptop koppelen?

Ik heb nu een 6 position chip van TS performance maar sommige tunes zijn niet naar mijn zin. Maar heb de chip al 2 keer opgestuurd en dan ben ik die steeds enkele weken kwijt. Dit rijd erg vervelend als je terug op stock settings moet rijden. Nogal sloom dan :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 03, 2014 22:49 
Trucker

Jordy,
Ik heb de SCT 3015 tuner,...die heeft 3 ""canned tunes"" standaard tunes die er af fabriek in zitten...prima tune,s maar de custom tunes zijn vele malen beter.
Daarnaast kun je 3 custom tunes uploaden,...ik heb ze van quicktricks Street-Looney & Tow tune...en dan nu de gearhead SRL - 8K tow & unlimmited Tow.
Dus op die 3 vrije plaatsen kun je elke tune zetten die je wil gebruiken...(moet je wel eerst kopen dan he..;)
De SCT FX3 heeft plaats voor 6 custom tunes.
SCT Livewire kan ook.

Affijn.
Je gaat naar de site van de persoon waarvan je een tune wil proberen,betaald per Credit Card of paypall etc etc.
vervolgens geef je jouw tuner serie nummer -Strategy code van je auto en wat je aan mods gedaan hebt...bijv egr delete - headstuds - bandenmaat etc.

je krijgt de file via email gestuurd,...die upload je in jouw tuner,...en vervolgens zet je hem met de tuner in de auto.
Klaar is kees.
De after service verschilt per bedrijf,..gearhead is heel goed,en tweaked ( afstellen) je tune naar jouw wensen.
Ik had de tunes binnen 2 dagen,...en op mijn vraag of ik iets veranderd kon hebben,..gelijk de volgende dag tune in de email.

nou dat was het zo,n beetje.

(Mackie,...leen me jouw banden,en dan heb je een burnout filmpie te goed van me :mrgreen:....ik heb ze er net nieuw onder en met 400 per stuk wordt het me toch iets te gortig)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]