Jordy,
Ik heb de SCT 3015 tuner,...die heeft 3 ""canned tunes"" standaard tunes die er af fabriek in zitten...prima tune,s maar de custom tunes zijn vele malen beter.
Daarnaast kun je 3 custom tunes uploaden,...ik heb ze van quicktricks Street-Looney & Tow tune...en dan nu de gearhead SRL - 8K tow & unlimmited Tow.
Dus op die 3 vrije plaatsen kun je elke tune zetten die je wil gebruiken...(moet je wel eerst kopen dan he..

De SCT FX3 heeft plaats voor 6 custom tunes.
SCT Livewire kan ook.
Affijn.
Je gaat naar de site van de persoon waarvan je een tune wil proberen,betaald per Credit Card of paypall etc etc.
vervolgens geef je jouw tuner serie nummer -Strategy code van je auto en wat je aan mods gedaan hebt...bijv egr delete - headstuds - bandenmaat etc.
je krijgt de file via email gestuurd,...die upload je in jouw tuner,...en vervolgens zet je hem met de tuner in de auto.
Klaar is kees.
De after service verschilt per bedrijf,..gearhead is heel goed,en tweaked ( afstellen) je tune naar jouw wensen.
Ik had de tunes binnen 2 dagen,...en op mijn vraag of ik iets veranderd kon hebben,..gelijk de volgende dag tune in de email.
nou dat was het zo,n beetje.
(Mackie,...leen me jouw banden,en dan heb je een burnout filmpie te goed van me

....ik heb ze er net nieuw onder en met 400 per stuk wordt het me toch iets te gortig)