bartd schreef:
En Jordy als je voor jezelf wilt beginnen moet je het zeker niet laten en niet te lang wachten beter het geprobeerd hebben en misschien niet gelukt dan altijd maar afvragen wat als.
Mijn advies begin niet gelijk te groot maar hou het zeker in het begin overzichtelijk zodat je je kosten in de gaten kunt houden .
Mijn vader heeft mij altijd gezegt: zorg dat je je benen niet verder uitstrekt dan dat je deken lang is dan krijg je nooit koude voeten
Wilde dat vroeger wel niet geloven maar hij had wel gelijk
Als je niet vies bent van werken moet het lukken

Ik zou heel graag op mezelf willen beginnen maar het grootste probleem wat ik voorzie is om weer van nul af aan te beginnen.
Ben helemaal niet vies om met mijn handen te werken maar ben het nu zo gewend om kraan, bulldozer, container vrachtwagen en ander materiaal tot mijn beschikking te hebben dat ik het niet echt zie zitten om de schup weer 6dage op 7 moet vastpakken.
Het bedrijf waar ik nu werk heeft ook een bloemenwinkel maar deze gaat sluiten zodat ze zich volledig op de tuinen kunnen toeleggen en daar ook meer in kunnen investeren. Wij gaan dus uitbreiden ook met personeel en het plan is dat ik binnen paar jaar mee het bedrijf in ga en dat is wel verleidelijk omdat je met een goed draaiend bedrijf zit en niet van nul moet beginnen.
Oke het is niet volledig van mezelf dan maar zie het wel zitten.
Weet ook dat woorden niks betekenen maar er is al vaker over gesproken. Nu het nog een keer op papier krijgen en we zijn weer een stap verder.