RammieGirl schreef:
He Madtrax, was even benieuwd of je inmiddels al een truck gevonden hebt, zie je dikwijls online en druk in de weer met de pb maar nog geen truck of zit je inmiddels dik in de onderhandelingsfase???
He hallo daar. Inderdaad je ziet me hier wel dagelijks komen loeren en lezen, maar nog niks degelijks gepost
Hoe raar het ook klinkt dacht ik bij mezelf vandaag dat ik het Nederlandse forum ook maar eens ga beginnen bevuilen

Let op in de goed zin van het woord hoor

Aanvankelijk had ik heel veel interesse in Elwins Rumble Bee, maar qua homologatie naar Belgie zag ik het niet meer zitten en aangezien ik nog een vrouw en 2 kids heb, die ook wel af en toe graag willen meerijden, ben ik voor eentje gegaan met dubbel cabine.
Na een tijdje zoeken heb ik op Kerstdag mijn geschenkje opengemaakt en ja er zat een Ram in. Sinds begin januari (tijdens de eindejaarsperiode was het moeilijk snel een nummerplaat te bemachtigen) rij ik dus met een 2003 Dodge Ram 4.7 V8 met nu iets meer dan 97000 miles erop.
Ondertussen heb ik niet stil gezeten en al redelijk wat aangepast naar men eigen smaak. Maar euh ik denk dat ik mijn updates eens ga samenvatten in het "projects gedeelte".