Die aantekening blijkt er bij mij dus ook niet op te staan, dus zat er niets anders op dan NL-platen te monteren. Ik wil toch rijden he, maar ik ga dr ook werk van maken

Ik ben gister al naar brussel geweest. Met zn zessen naar een concert, ging perfect in de dodge. Heb tenminste niemand horen klagen

Volgende week richting t noorden, dat zal ook geen problemen opleveren denk ik

Wie weet kom ik nog iemand van hier tegen..?
Heb in brussel ook weer vanalles gezien trouwens. Wij stonden te wachten bij een stoplicht, en wij zagen hoe iemand van de andere weghelft (met trambanen ertussen) tussen onze rij probeerde te komen. Ik maakte wat grappen over een naderende tram, dat die m wel eens zou kunnen raken enz. Maar die ging er net achterlangs. Wat doet die sukkel nou, terwijl de tram nog niet helemaal voorbij is zet ie m in zn achteruit! Grote knal, achterlichten door de lucht, bumper op half 5.... Jammer dat ik stomweg vergeten ben een foto te maken. Wij rijden verder door dezelfde straat.. staan daar een lotus elise en nog twee andere auto's half op de stoep, ook helemaal naar de kloten. Wat daar gebeurd is heb ik niet gezien, maar t was vast geen slimme actie

Dus gewoon 4 auto's aan gort in 1 straat

Ik was wel heel goed op mijn hoede, dat er niet een of andere mongool zn auto tegen mijn srt parkeerde. Parkeren in de stad leek mij ook al niet zo'n strak idee, omdat er daar bijna geen auto's zonder deuken te zien zijn. Gelukkig was er bij de zaal waar t concert was een parkeerplaats waar mensen van de security waren... Maar al met al ben ik gewoon weer zonder kleerscheuren thuisgekomen.