Het is nu ma jun 16, 2025 0:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jul 14, 2015 21:41 
Trucker

Hey iedereen,

Ik ben Steven, afkomstig uit Meerhout en ben me volledig aan het onderdompelen in de pick-up wereld.
Ik ben hier terecht gekomen via leuke links die ik via google kreeg waar naar zocht maar ook door @bhpaddict die ik ken van op Bimmerboard.
Momenteel rij ik nog met een Bmw E92 335i maar die staat in de verkoop. Zeer leuke en snelle wagen maar aangezien het een coupe is minder handig.
Voor normaal gebruik geen probleem maar aangezien ik ga bouwen niet echt meer handig.

Nu was ik op zoek naar een pick-up (lees lichtevracht) en kwam natuurlijk vrij snel bij de Dodge ram Srt-10 uit.
Zeer mooie pick-up met zeker de nodige pk's. Na al wat berichten met bhpaddict uitgewisseld te hebben over wat
wel en wat niet te nemen en waar op te letten ben ik bij deze terechtgekomen. Ga een van de dagen daar eens langs gaan.

Dit is mijn huidige wagen:

Afbeelding
Afbeelding

Mvg
Steven

Laatst bijgewerkt door janske21 op vr aug 26, 2016 22:30, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 14, 2015 22:36 
Super Trucker

Welkom :wink:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 15, 2015 8:32 
Trucker

Welkom, veel plezier met zoeken

Hans

ik had een hybride en een Magnum

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 15, 2015 10:54 
Pro Trucker

Welkom hier Steven succes met zoeken :!:

UN HOND ZUNNE GUM!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 15, 2015 21:49 
Heavy Trucker

Welkom Steven :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 15, 2015 23:20 
Trucker

Euh ja, welkom natuurlijk :wink:
Tot zeer binnenkort.

Marco

'06 SRT 10 QC mineral grey
Objects in the mirror may vanish faster then they appear

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jul 17, 2015 0:21 
Pro Trucker

welcome... 8)

die Nightrunner ziet er wel wat afgeragt uit op de fotos , maar daar verschiet ik niet van gezien de verkoper... :roll:
ook ontbreekt de originele en zeldzame driepuntsspoiler en afdekklep waar ie op gemonteerd zou moeten worden.
dit is al een kost van bijna 2000€ als je geluk hebt , de uitlaat ziet er ook verroest uit.
ook goed kijken of het de echte Nightrunner wielen zijn , want die wil je ook niet terug gaan aanschaffen...verschrikkelijk duur ! ! !

zo te zien geen LPG (reken +- 5000€ voor een goede installatie) , tenzij je niet veel rijd , maar reken toch op ongeveer 26 à 28 liter per 100km , autostrade +- 16 à 18 liter.

als Marco voor de rest de nodige pijnpunten heeft verteld moet jij maar zien of deze SRT zen geld waard is.

mijn SRT is in top-conditie en heeft net geen 45.000 miles , maar die gaat nooit voor 16.500€ weg , zelfs niet voor 10.000€ meer.

zijn die "114.000" kilometers of miles ?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jul 17, 2015 21:15 
Trucker

He dorpsgenoot,welkom
Moest die afgeragde nightrunner niets zijn,
Je weet in welke staat de mijne is he,en hoe hij rijd.
Altijd welkom

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jul 17, 2015 22:04 
Trucker

Sammy11 schreef:
welcome... 8)

die Nightrunner ziet er wel wat afgeragt uit op de fotos , maar daar verschiet ik niet van gezien de verkoper... :roll:
ook ontbreekt de originele en zeldzame driepuntsspoiler en afdekklep waar ie op gemonteerd zou moeten worden.
dit is al een kost van bijna 2000€ als je geluk hebt , de uitlaat ziet er ook verroest uit.
ook goed kijken of het de echte Nightrunner wielen zijn , want die wil je ook niet terug gaan aanschaffen...verschrikkelijk duur ! ! !

zo te zien geen LPG (reken +- 5000€ voor een goede installatie) , tenzij je niet veel rijd , maar reken toch op ongeveer 26 à 28 liter per 100km , autostrade +- 16 à 18 liter.

als Marco voor de rest de nodige pijnpunten heeft verteld moet jij maar zien of deze SRT zen geld waard is.

mijn SRT is in top-conditie en heeft net geen 45.000 miles , maar die gaat nooit voor 16.500€ weg , zelfs niet voor 10.000€ meer.

zijn die "114.000" kilometers of miles ?

Bedankt voor de waarschuwing Sammy.
Ik ga maandag een keertje kijken samen met Marco, hij is zo vriendelijk om een keertje mee te gaan
en aangezien hij er toch al wat meer van kent ben ik wel gerust en ga ik ook naar zijn besluit handelen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jul 18, 2015 11:28 
Pro Trucker

Welkom op het forum.

dodge ram 1500
megacab
powerd by hemi
2007

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 19, 2015 10:21 
Trucker

Welkom steven

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 20, 2015 22:24 
Trucker

Vandaag zijn we naar die srt-10 van speed unit gaan kijken. Cosmetisch kan je zien dat ie gebruikt werd als werkwagen en dat er niet op een krasje gekeken werd. De voorbumper is vervangen door een tweedehands exemplaar van een rode srt en is slecht gespoten. Het interieur moet opgefrist worden en de stoel van de chauffeur heeft instapschade.
We konden op dit moment geen testrit doen daar de leiding van het servostuur stuk is en dit nog in backorder staat.
Wel hebben we de motor horen draaien (koudstart) en ik moet zeggen dat ik aardig verschoot van de soeplese en zachte draaikultuur van de motor. Wanneer de olieleiding hersteld is kunnen we een testrit gaan maken.
Op dit moment durf ik stellen dat de gevraagde prijs ongeveer eerlijk is gezien de algemene staat.
Moest ik hem zelf kopen zou ik mikken naar een 14.500 á 15.000 euro aankoopprijs.
Echter eerst testrijden.

Marco

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jul 20, 2015 22:25 
Trucker

Steven: ik heb je via sms nog een link doorgestuurd van een mineral grey, zoals de mijne. Zegt die je wat ?

Marco

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jul 21, 2015 19:59 
Trucker

bhpaddict schreef:
Vandaag zijn we naar die srt-10 van speed unit gaan kijken. Cosmetisch kan je zien dat ie gebruikt werd als werkwagen en dat er niet op een krasje gekeken werd. De voorbumper is vervangen door een tweedehands exemplaar van een rode srt en is slecht gespoten. Het interieur moet opgefrist worden en de stoel van de chauffeur heeft instapschade.
We konden op dit moment geen testrit doen daar de leiding van het servostuur stuk is en dit nog in backorder staat.
Wel hebben we de motor horen draaien (koudstart) en ik moet zeggen dat ik aardig verschoot van de soeplese en zachte draaikultuur van de motor. Wanneer de olieleiding hersteld is kunnen we een testrit gaan maken.
Op dit moment durf ik stellen dat de gevraagde prijs ongeveer eerlijk is gezien de algemene staat.
Moest ik hem zelf kopen zou ik mikken naar een 14.500 á 15.000 euro aankoopprijs.
Echter eerst testrijden.

Daar heb ik niets meer aan toe te voegen.

Nogmaals bedankt voor het ritje en de nodige uitleg :notworthy:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo jul 29, 2015 9:54 
Nieuw

Ook nog welkom van mij! Mooie wagen, zo'n srt 10! Je verhaal doet me erg denken aan dat van mijn vader. Hij verruilde ook zijn BMW, welliswaar een uit de BMW 2 serie (zo een dus: http://www.autoscout24.nl/auto/bmw/bmw-2-serie/ ), voor een pick-up (maar dan geen Amerikaanse.. :cry: ) Heb je er ondertussen een in je bezit? :wink: Zo ja, foto's!!! :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]