Hallo iedereen,
Om te beginnen heb ik na enkele testritten in een paar RAM's de knoop doorgehakt en er in December '09 eentje aangekocht! Een donkerblauw metallic 4,7 SLT High output 2x4 met LPI. Ik ben echter nog steeds op de papieren aan het wachten. Hieruit kun je meteen afleiden dat ik in België woon. Welbepaald in Ekeren.
Het ziet er mij hier wel zeer gezellig uit! Ik had ook om te beginnen al een directe vraag voor jullie.
Ik ben admin op een community blog dat toch al uitgegroeid is tot een van de grootste van België met een 20.000 bezoekers per dag. Maar geen enkele die ook maar eens is iets te zeggen heeft spijtig genoeg. Misschien willen jullie de boel wat komen opvrolijken? Ik weet niet of ik hier zomaar wat reclame mag maken dus zal ik wel wachten om een linkje te plaatsen tot ik de zegen krijg.
Nu wij hebben een eigen club in discotheek Pure in Antwerpen en wij geven een 3jarig bestaans feest 10 april daar! En aangezien ik op vakantie ben kan ik daar niet bij zijn. Nu als het jullie wat zegt allen daarheen! En zéker met je truck! Ik ga het proberen te regelen dat diegene die het zien zitten een gratis VIP ticket krijgen als ze met hun (Zwarte truck) komen en ons logo op de deur willen dragen (een magneetstrip) uiteraard geen permanente sticker :p .
Ik zal nog een paar foto's tonen van mijn truck uiteraard!