Goeiesmiddag allen,
Bij deze zal ik mezelf even netjes voorstellen.
Nickname sinds jaar en dag is Barn, waarom Barn.
Barn is de naam van een koe
Aangezien ik gek ben van koeien heb ik mezelf lang geleden deze naam aangenomen.
Na zeel veel wagens gehad te hebben heb ik zo`n 7 jaar geleden mijn jongensdroom vervuld en een GMC Express explorer naar Rotterdam gehaald, na 3 jaar deze verkocht en een 2003 model gekocht.
Maar 4 jaar met dezelfde wagen is natuurlijk wel een beetje lang
Dus maar eens rondgekeken en vele proefritten gemaakt in de diverse usa pick-ups.
Nu de keuze wordt het een Raptor of een Ram
Mede door het bedrag wat je ervoor neer moet leggen en toch eigenlijk ook wel door de het rijcomfort heb ik dus gekozen voor een Ram 1500 Leramie.
Toen maar is even onderhandelen met diverse bedrijven om te zien waar de beste deal gemaakt kon worden.
Tja en toen, door de gebeurtenissen in Japan is er ineens geen grondstof meer om de meeste kleuren te produceren
Maar gelukkig ging Martijn van import usa cars mee met de scherpste prijs zodat ik alsnog mijn Ram kon bestellen, hij kreeg namelijk mijn kleur binnen zeer korte tijd binnen.
Het is een 2011 Leramie in de kleur Rugged Brown met beige/bruine bekleding geworden.
Uiteraard Prins lpi eronder .
Coverdeksel op de bak
eu trekhaak tot 3500 kg
eu navigatie, de nieuwste die wel 100% werkt
Chrome site barr`s
en een Bull dog tuning eronder, met behoud van de Garantie
Oja ,Jan is de naam, uit Rotterdam ondernemer en vader van 3 koters
Als we niet onderweg zijn in de wagen probeer ik tijd te hebben om de weg onveilig te maken op de motor
Foto`s zal ik na de aflevering plaatsen.
Dat we elkaar hier ook tegenkomen,hahaha.
Ouwe trukkert.
Feli met je nieuwe truck hoor, wie weet tot op een meeting o.i.d.