nou elwin dat valt wel wat mee hoor ,,,,,,,,,,,,,,,,, voor mij tenminste,ik ben zzp er, timmerman in de bouw ze kijken me ook heel vaak scheef aan,,,waar doet tie dat van ik betaal maar ,,,,schrik niet ,,,,,,,55 euroos per 3 maanden elke keer als ik het afschrift zie komt er een glimlach ik rij een beul van een auto,en eigenlijk voor nix ja het verbruik,,,,, 1 op 6,5 km,,,,,maar dat valt me ook nog mee hoor hier voor heb ik een transporter gehad,nieuw gekocht,automaat 2,5 liter 5 cylinder die reed 1 op 9 ik wilde hem inruilen,dat deed ik met al mijn transporters ( 3) rond een ton op de teller toen zag ik dees staan voor 13000,00 euro minder dan een nieuwe transporter,wel 5 jaar oud harly uitvoering,het gekste zit erop of der aan,stereo van een duizend of 5 ik heb de gok gedaan en wil niet meer terug naar de transporter nadelen heb ik wel..................................... je moet er niet mee de nieuwbouw in gaan,ook niet in de stad het is eigenlijk gewoon een vrachtwagen en dan die draaicirkel,je kom nergens normaal de bocht om,je moet veel steken,dat hep ook wel wer wat hoor zelf woon ik in het dorp,dus alle ruimte om de deur dikke diesel met 4 brulpijpen eronder,,,,,,,,,,,,,,,,,,, elke dag ,,,,,,,,,,,,,,,,,, ge-nie-ten
_________________ piet
ford f 250 harley davidson 6.4 yamaha Roadstar 1700 cruiser.
|