Flying-Dutchman schreef:
Allemaal heel erg bedankt voor jullie hartelijke welkom. Ik hoop dat ik op bepaalde gebieden een positieve toevoeging kan zijn op dit forum.
RAMMIEGIRL: Ja, eindelijk. Ik hoop dat het misverstand dat ik iemand anders ben, nu opgelost is.
T-BOB: Ja, goederen versturen kan altijd, maar kan vrij kostbaar zijn per post. Als het in een container mee kan is het stukken voordeliger. Ik heb ook een speciaal account bij PepBoys.
CRAZYKEESIE: Die keus is toen juist heel makkelijk geweest en zeker weten een hele goede, alleen nog wel steeds het "visa probleem", ben nog steeds op zoek naar een leuke amerikaanse vrouw,.......... lol
GUY: dan ben je denk ik over die grote brug gekomen en dan kijk je recht op Bethlehem Steel (als je van het zuiden komt), dat is een van de grootste staal fabrieken hier. bij de 2e exit erna woon ik. (vroeger noemde ze dit ook "steeltown", omdat hier de arbeiders woonde in huizen die in bezit waren van bethlehem steel.
RAM-FAN: Nee, er is (nog) geen USA-Trading website. Komt er steeds maar niet van. Misschien kom ik ergens nog eens een computer geek tegen die zoiets wil maken als afstudeer project......
Ohja, ik heb gekeken naar jullie links, hoe foto's te plaatsen. maar het moet toch ook kunnen onderaan dit bericht dat ik nu aan het typen ben, bij "bijlage toevoegen" ?? maar dan krijg ik een bericht te zien dat mijn Quota al bereikt is, terwijl ik nog niets gestuurd heb....
Sorry Pieter maar hoezo visa probleem? nal al die tijd nog steeds?
vrouwen zat toch in Amerika maar leuk

tsjah dat is een wereldwijd probleem