@ Jacco, je komt me heel bekend voor kerel, m'n zus heeft jarenlang in ouddorp gewoond en heb wel familie en vrienden in Alkmaar, dus kom er veel
@Texas boy, ik kwam meestal via west Memphis over de I-40 Texas binnerijden, en dan langs de Rio Grande via Albuequrqe meestal binnendoor New Mexico, old Devils Higway 666 lans Santa Fe, Ogden Utah richting Canada, je zal ons wellicht wel eens hebben zien rijden? (3-6 gekoppelde trucks) welke periode zat jij er?
Lumberjack, Trucker, Peer , T-Bob, Alfred, Moniek, Jaap, Rene, Freddy, Hans, allen bedankt voor jullie hartelijk welkom, vind het nu al een mooie club alhier,ik heb geweldige mooie avonturen beleefd tijdens m'n omzwervingen in Noord Amerika, en heb nog enorm veel beeldmateriaal op de harde schijf staan, en ga me binnenkort even de tijd er voor gunnen om dit een beetje te organiseren, en zal dan wel het een en ander hier droppen.
Ik ben een jaar geleden naar Almeria verhuist, en was al een beetje aan het rondkijken voor een truck om hier een beetje door de woestijn te sukkelen en hout te vergaren voor de haard, kamperen op verlaten stranden enzo, hillbilly lifestyle,,,
Nu zijn ze hier een film aan het opnemen (vroeger de spaghetti westerns) en zag ik gister een zwarte Dodge Ram Dually met US kenteken rijden tja, jullie kennen dat gevoel, dikke truck, woestijn, plaatje klopt helemaal, wil toch wel weer erg graag zo'n ding,en een stukje van m'n oude levenstijl weer oppikken een rondje met de pu/truck geeft veel genot he?
grt, Iggy