Zo 'mijn' topic maar eens nieuw leven in blazen

Na mijn (korte) avontuur met de dodge te hebben gehad en hele tijd (en nu nog steeds) in andere auto's rond gereden.
De dodge die ik tegen betere adviezen hier op het forum (doorsparen!!) in toch gekocht had, viel vies tegen ... Buiten het feit dat die onder m'n reet vandaan roeste mankeerde er van alles aan, waaronder de kachel, dus erug koud in de winter ...
Maar ja toch blijf ik het erug leuk vinden en nadat ik laatst benaderd bent door iemand die m'n springkussenverhuur toko wilt overnemen begon het toch weer te jeu... uh kriebelen

Of de toko daadwerkelijk verkocht wordt of niet, ik ga weer sparen voor een leuke bolide

Dit keer het budget opgeschroefd naar 10.000 euro exclusief de btw. Volgens mij moet ik dan een heel eind komen, toch? AUB

Dus afhankelijk van de eventuele verkoop ga ik binnenkort en anders over een lange tijd (sparen gaat toch langzamer he) weer op zoek.
En dan is het ook wel weer leuk om de topics hier op het forum in de gaten te houden ... Kijken wat er allemaal mis kan zijn met de dodge ... gheheh ... niet doen ik weet het

Wat ik bij een eventuele koop 'beter' ga doen is: meer budget, aankoopkeuring, meerdere keren kijken, *afdingen*, (jullie) advies vragen EN opvolgen enz. enz.
Rest me je jullie een fijn weekend toe te wensen en geniet van het mooie weer !!
Groeten,
Daniel