crazykeesie schreef:

Sorry "meneer" Dick maar sluit me nu zo langzaam aan bij Willem-2 en de rest.
ik vind je popie jopie gedrag stilaan zeer irritant worden en het feit dat je als nieuwkomer hier op dit forum anderen nu al de les wilt gaan lezen over foruminstellingen e.d. siert je nu niet echt.
dag Kees,
mijn popie jopie gedrag wordt door jou als zeer irritant gezien, dat kan... besef je dan alsjeblieft dat ik helemaal niet popie jopie wil doen, besef je ook alsjeblieft dat ik - net als elke andere forumdeelnemer wel mijn reacties formuleer op opmerkingen, schimpscheuten, laaghartige aanvallen en dergelijke... wanneer ik al popie jopie gedrag vertoon, dan wordt dat het meest van de tijd geprovoceerd door bovengenoemde opmerkingen, uit mezelf zal ik niet zomaar populistisch doen, dat heb ik niet nodig om me te profileren...
ik heb richting thierry maar ook in zijn algemeenheid voor diegenen die zich storen aan mijn schrijven de mogelijkheid even aangeroerd om postings niet te hoeven lezen, het is een handige optie in dit forum en bespaart ( zeker wanneer je je in grote mate stoort aan iemand ) een hoop ergernis, was dus bedoeld om de kou uit de lucht te halen...
crazykeesie schreef:
helemaal met je eens, geen 'aanval' houdt automatisch in 'geen verdediging'...
crazykeesie schreef:
Na een en ander dan ook eens kritisch gevolgd te hebben vraag ik me zo langzamerhand af wat nou je werkelijke beweegredenen zijn om je hier aan te melden.
je kunt me dat gerust op de man af vragen, voor zulke zaken ben ik altijd bereid om in een privé-bericht met je te communiceren, naar mijn bescheiden mening hoef ik me niet te verantwoorden maar een normale communicatie waarin oprechte belangstelling naar de motieven van een medeforummer getoond wordt zal ik nooit uit de weg gaan, achter de schermen...
crazykeesie schreef:
Hier heb je in no time meer dan 40 posts in verschillende topics twerwijl op je eigen tundranl .nl je na 9 maanden nog maar op een totaal van 40 zit.
dat klopt, ik word hier dan ook constant gestimuleerd om te reageren, dat is buiten mijn wens om maar ik beschouw het wel als fatsoenlijk om opmerkingen en dergelijke daar waar mogelijk van enige nuance te voorzien of nadere uitleg te verschaffen... op mijn tundra-forum is inderdaad nog niet veel activiteit te bespeuren, ik zie dat niet als een probleem omdat het forum niet de chore business is, het is voor degenen die daar behoefte toe voelen een mogelijkheid om zaken met betrekking tot de tundra te bespreken, de functie van dat forum ten opzichte van dit forum is dus niet dezelfde...
crazykeesie schreef:
Ik krijg dan ook de indruk dat( ook gezien je webwinkel e.d.) je bedoelingen ook een nogal commercieel karakter hebben.
die indruk kan ik wel wegnemen, ik heb - het is aan jou/jullie om dat aan te nemen of niet - geen enkele behoefte om een commerciële lading aan het schrijven op dit forum te geven...
crazykeesie schreef:
Wellicht was het de bedoeling de "tundra" discussie hier net zo op gang te helpen zoals ook in Amerika regelmatig op diverse forums gebeurt, alleen heb ik de indruk dat je ( zoals te verwachten natuurlijk) meer aandacht hoopt te krijgen voor je eigen Tundra handel.
zoals je zelf al schrijft, "wellicht"... dat is als ik het goed begrijp een vermoeden... ik hoop, nogmaals en ten overvloede, niet meer aandacht te krijgen voor mijn eigen Tundra-handel, ik heb me hier aangemeld omdat ( in ieder geval ) IK de Tundra beschouw als een Amerikaanse pickup truck, ik weet het, dat is natuurlijk hartstikke dom gedacht maar DAT is mijn motivatie, je kent dat wel, Amerikaanse truckliefhebbers onder elkaar... ( blijkt tot op heden dat we dus ook rekening moeten houden met het onvolwassen "truckhaters-aspect" wanneer een exoot als de Tundra besproken wordt in een VOORSTELTOPIC..!!
crazykeesie schreef:
met alle respect maar hoe er over handelaren gedacht wordt, daar veeg ik mijn bruine ster mee af, ik ben hier niet als handelaar...
crazykeesie schreef:
Nutteloze info "Als kijk eens wat een jong blaadje ouwe Dick nog aan zijn speer kan rijgen " komt allemaal wel erg overdreven over.
nutteloze informatie moet je niet lezen, Kees... je kunt het lezen, erbij denken dat het je geen zier interesseert en verder gaan met alles wat je wel boeit... commentaar leveren hoeft evenmin, je kunt/mag commentaar leveren maar het is absoluut geen verplichting... ik lees hier op dit forum net als jij dingen de me in het geheel niet interesseren, ver buiten mijn belevingswereld plaatsvinden of absoluut mijn smaak niet zijn, ik lees het, haal in gedachten mijn schouders op en richt me op het volgende stukje...
crazykeesie schreef:
er is niets dat ik liever zou doen dan je advies in ieder geval in overweging nemen, wanneer het hele hetze voeren voorbij is ( wanneer ik me dus niet langer genoodzaakt voel om wederom te reageren op een opmerking die kant noch wal raakt ) zal het vanzelf iets rustiger worden, op het ogenblik ziet het er nog niet naar uit dat ik rustig achterover leunend kan lezen en me, waar mogelijk, als elk ander forumlid kan gaan richten op topics die ook mijn belangstelling hebben... ik heb het al eerder gezegd, ik heb geen absolute voorkeur voor de Tundra alleen, veel van de trucks die ik op dit forum al gezien heb zijn meer dan de moeite waard om eens nader onder de loep genomen te worden, tenslotte is mijn Tundra ruim vierenhalf jaar oud en tussen nu en tweeënhalf jaar ben ik dus weer in de markt voor een andere truck... zou zomaar een Dodge, Ford, Nissan of Chevrolet kunnen worden, je weet maar nooit...