Iedereen leest ook het forum op een andere manier !
Snap de irritatie voor de mensen die kijken via "new posts" als er daar tientallen onzin berichten staan.
Ikzelf ga gewoon naar het forum en ga naar de forumsecties die me interesseren,vnml technische gedeelte,keuringen,dodge ram hemi,srt10,dodge trucks,enz...... Forumgedeeltes zoals trucks gespot en off topic kom ik zo om de twee a drie dagen eens snel bijlezen en iets posten als ik tijd heb.
Persoonlijk vindt ik dit makkelijker zo omdat je dan perfect zelf kiest welke topic je openklikt en welke niet en welke forumsectie je opent en welke niet.
Ik ga bvb zelden of nooit naar elcamino of chevy forumsectie
Had ook al eens in het off topic gedeelte een topic gemaakt voor alle filmpjes met onzin samen te posten,maar die verdween toen op mysterieuze wijze

Wat de keuringen betreft is dit een beetje zoals Sammy zegt,voor ons belgen is het een nachtmerrie momenteel om naar de keuring te gaan en is het net zo makkelijk om per keuring te zien op wat ze afgekeurd hebben en welk station dit was.Als alle keuringen samen in één topic komen wordt dit moeilijk om iets terug te vinden.
Trucks gespot zonder foto vindt ik ook maar niks eigenlijk,ik kom er ook elke dag tegen waarvan ik denk "had ik nu maar fototoestel in de hand". Tien keer dezelfde truck spotten is op de duur ook niets bijzonder meer

'04 Black hemi QC /Recon taillights/Recon 3rd brakelight/Blacked out headlights
Golf 1 cabrio for sale !