dave schreef:
Ik snap het wel, zeker als ik zie wie er hierop reageert de meeste ken ik wel en die mannen zijn helemaal usatruck minded logisch want het is een usatruck forum, je gaf zelf al aan dat je wel een beetje tegengas verwachte dus zie hier een beetje tegengas en een dolletje, ik ga nou mijn uiterlijk op het spel zetten want klappen zal ik binnenkort wel krijgen denk ik

en een hoop

maar ondanks dat ik het ook geen usatruck vind, is hij toch wel heul erug ruig en lekker om te zien maar hoort hier niet.
Steek maar een stok in je kraag want er zal nog wel genoeg komen denk ik zo

succes met de storm van commentaar
dave, dank je wel voor je uitleg, ik voel me ook tamelijk usa-truck-minded ( hell, ik maar denken dat ik ook eindelijk met een amerikaanse truck reed...

) en zag inderdaad het lijk al drijven, komt zomaar met een spleetoog-slee binnengewandeld, is natuurlijk vragen om tegengas, hè..!! ik hou wel van de dolletjes hoor, ik heb ( om het even in het amerikaans-engels te noemen ) "the school of fucking hard knocks" doorlopen en ben geslaagd met voor alle vakken een ruime voldoende...
of die tundra hier nu wel hoort, dat zou nog wel eens een lange - en vermoedelijk interessante - discussie kunnen worden, dat het een errug ruige en lekkere truck is, daar kan ik je alleen maar gelijk in geven..!!
dank voor je succes wensen, voor de zekerheid heb ik een stok in mijn kraag gestoken EN omdat ik ook motor rij ( een frikking Yamaha FJ1200, dat is verdulleme wel errug japannees...

) zit ik nu met mijn integraal-helm op..!! daaronder draag ik mijn regenpak, ik ben klaar voor de stortbui..!!

understand..!!