HemiSRT8 schreef:
Ag dr zitte hier toch ook mensen die (nog) niet eens een truck hebben, een paar kooters zonder rijbewijs, chevy vans en niet te vergeten 2 idioten met een challenger

Ik vind het wel lache hoe Dick het opneemt en hij ziet zelf de lol er volgens mij ook wel van in dus issie volgens mij wel geschikt voor dit forum. Merk vs merk afzeiken is altijd lache en gebeurd ook tussen dodge, chevrolet en Ford. De tundra zal gerust amerikaans zijn omdat ie daar gebouwd word maar het is en blijft een loempia merk

Als Dick de fun ervan inziet en tegen wat gekkigheid ken dan is het toch alleen maar lache met zn alle. Hij heeft tenminste voor een dikke V8 gekozen inplaats van een half electriese prius

Nu moeten we hem hier nog zien te overtuigen wat de echte usa trucks zijn maar een tundra forum gaan we hier niet maken. Welkom Dick en geniet van je nasi truck

(geintje)

Make fun not war

ha Elwin,
kijk, met zo'n posting is mijn angstaanval gelijk weer gezakt tot controleerbaardere proporties... ik scheet al 7 kleuren stront dat het een snelle entree en een nog snellere afgang via de zijdeur zou worden, zat hier 5 shaggies tegelijk te roken en de hele tent rook naar angstzweet..!!

ben ik effe blij dat het allemaal nogal meevalt met het volk hier, zag me al in mijn uppie knokken tegen amerikaanse truck diehards...
je hebt het helemaal goed gezien hoor, ik zie zeker de lol wel in van wat er allemaal geschreven wordt, besef me heel goed dat ik met een exoot binnenkom, is altijd even wennen hè..!! dat is net zoiets als een klas met blanke kindertjes waar opeens een donker jongetje binnenstapt, hoewel je weet dat het ook gewoon een kind is zoals elk ander kun je er in het begin heel moeilijk aan wennen, je moet kijken en je denkt er van alles bij, na een paar dagen/weken is het gewoon "one of the guys"... toch niet zo vreemd als dat het in eerste instantie leek...
dank je voor het hartelijke welkom, als je in de buurt bent zet ik een bak koffie, leg er een lekkere punt taart bij en, zoals het een goede japanner betaamt, de sambal krijg je er bij..!! oh shit, laat ik maar donuts serveren, zo lekker amerikaans..!!

erwinhart schreef:
welkom dick
het is gewoon een dikke v8

RammieGirl schreef:
Erwin, Freddy en Moniek...
zenk joe ferrie matsj..!!
ford1955 schreef:
He Dick,welkom.
Toyota's zijn zeker mooie en betrouwbare Japanse auto's
Veel plezier hier

ha Marco,
dank je wel, Toyota's zijn inderdaad ( ook ) mooie en betrouwbare japanse auto's, mijn landcruisers hebben me altijd zorgeloos rondgesjouwd...
dat plezier, dat zit wel goed..!!
Gmc2000 schreef:
Den helft van mijne Harley zen motorblok is ook in Japan gemaakt.
oh helluppie, als die andere helft het dan ook maar volhoudt..!!
T-Bob schreef:
Is wel een van de dikste nasi trucks wat die spleetogen

hebben gemaakt
Sjeng, je wijsheid is overweldigend, ik zwijg in stille bewondering... ( mooi om te zien hoor hoe een amerikaanse ingenieur met geknepen ogen de tekening nog eens nauwkeurig napluist om te zien of echt alles tot in de finesses klopt... )
ram-fan schreef:
ja hoor, Chris-Jan... nou heb ik trek in een nasibal... zo terug... even de frituurpan aanzetten...
martin117 schreef:
Welkom Dick, bamihap of nie, blijft een dikke truck!!
Kon het nie laten, toch ff een paar filmpjes om hem af te zeiken
http://www.youtube.com/watch?v=iH6TuPIipMQhttp://www.youtube.com/watch?v=PZz3xly3HUAhttp://www.youtube.com/watch?v=RUgOiGEkpmsSorry, maar die Bamibak ziet er niet gezond uit, maar volgens jouw rijdt 'ie geweldig.
Trek het je nie aan, gewoon leuke filmpjes

ha Martin,
dank je wel voor het welkom, ik heb met genoegen naar de filmpjes gekeken... dat de Tundra er in de tests niet geweldig afkomt wanneer de ene truck 4WD aan heeft en de Tundra 2WD, dat is wel heel bijzonder hè..??

verder is het inderdaad op de tankbaan een hobbelpaard, zonder meer waar... ik heb helaas in de afgelopen 4,5 jaar en 160.000 kilometer nog nooit stukken over de tankbaan moeten rijden, heb ook werkelijk nog geen bedbounce meegemaakt... in die zin was het een echte praktijktest..!!