Hey, Ik ben Jordy Castermans (Nickname: Caster) uit Riemst in het zuidelijkste puntje van Belgisch Limburg. Ben 20 jaar en ben werkzaam als tuinaanlegger.
Ik heb altijd Elektro-mechanica en landbouwmechanisatie gestudeerd maar na een jaar stage en iedere vrije dag werken in een Landbouwmechanisatiebedrijf toch maar voor de buitenlucht gekozen en het bevalt mij daar zeer goed
Momenteel nog geen Ami omdat ik nog even moet sparen. Normaal gezien komt in de zomer van 2009 een dodge ram 1500 voor de deur te staan. Het wordt er wel een van de vorige generatie dus eentje van rond het jaar 2000.
Wil wel een full-option edition hebben met beige lederen interieur en 4X4 , dat stof vind ik maar saai uitzien
Spijtig genoeg zie ik altijd mooie modellen te koop staan die ik altijd weer moet laten schieten omdat het financieel nog niet mogelijk is, maar ooit komt er een dag.................
Toen ik mijn rijbewijs heb gehaald had ik als eerste wagen een Suzuki Samurai die ik in een half jaartje vrij terreinwaardig had gemaakt met de nodige verhogingen en bandjes

Toen toch maar besloten om een Volkswagen Caddy MK2 1.9TDI te kopen omdat ik door mijn hobby (de Suzuki Samurai) regelmatig door het land was aan het crossen om onderdelen te halen en met de Samurai was dit te duur aan het worden door de vele stukken en het toch wel hoge verbruik (15 liter was geen uitzondering!!!) voor de toch wel zeer kleine 1.3 liter benzine motor.
Nu is ondertussen de Samurai en de Caddy verkocht en wacht ik geduldig af totdat ik een echte Ami heb.
Een half jaartje geleden eens in een Ford F150 Centurion meegereden en ook een keer zelf een stukje in een Dodge Ram 1500 gereden

IK WAS VERKOCHT!!! Dus binnen een half jaar hoop ik eindelijk in mijn droomwagen te kunnen rijden.
Ik ben er alleen nog niet uit waar ik hem ga kopen. In Nederland, Belgie of importeren vanuit de USA? Wat is gunstiger, ook financieel? Meestal vind ik het model wat ik wil niet direct in Nederland of Belgie. Waar kan ik het beste terecht voor informatie m.b.t. het importeren vanuit de USA of heeft er hier zelf al iemand ervaring mee? Ik hoor het graag.
Greetz Caster