Hallo mannen,
Ik ben Gunther, woonachtig in het 'zoete waasland', 5 min van Hulst en ben net de eigenaar geworden van een blauwe dodge Ram 1500 van het jaar 2003.
Ik had mij geregistreerd hier, omdat ik weet dat zulke fora een werkelijke schat zijn aan informatie, en om toch iets meer te weten te komen over de Ram
Van zodra het weer het toelaat zal ik enkele pics nemen van mijn ram en hier zetten uiteraard... Ik moet wel zeggen, dat ik met een bang hartje de komst van mijn ram tegemoet zag, want, zo'n forum is een schat aan info, langs de andere zijde, lees je bijna alleen maar 'miserie' met de wagens dusja... maar, wanneer dingen goed gaan, worden ze uiteraard niet vermeld nietwaar...
Enfin, toen ik de dodge in mijn bezit had dit weekende, floepte bijna onmiddellijk mijn 'check engine" lampje aan, en viel mijn ram om de vijf botten, euh, zeer vaak' op stationair toeren stil. toen ik de vorige eigenaar hierover contacteerde, zei deze mij dat dat lampje altijd gaat branden omdat je met gas rijdt... rare uitleg vind ik maar kom. Hij heeft dan wel de gasklep schoongemaakt en nu valt hij totaal niet meer stil op gas en rijdt hij echt super...
Het blijft toch iets apart om met een Amerikaan te rijden he. Ik hoop van hier op het forum veel te mogen bijleren en zal zeker mijn positief steentje bijdragen!!
Groetjes aan iedereen en tot ziens op één of andere gebeurtenis...
Oja, mijn geel Check Engine lampje blijft nog steeds branden