Even voorstellen.
Mijn naam is Maarten Maarse,47jr (hoe oud moet je worden voordat je je eerste pickup koopt..) ik woon in Lisse,getrouwd en twee jongens van 11 en 16jr.
ik kan slecht voor een werkgever werken en ben daarom samen met mijn vrouw bijna 11 jaar geleden mijn eigen bedrijf gestart in logistieke dienstverlening (kraanverhuur vanuit 25 vestigingen in de Benelux,hoogwerkerverhuur,transport enz enz, als het moet bewegen dan kunnen wij dat) ben dus nogal een rusteloos type.
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een zwarte Dodge Ram laramie uit 2009,heb nog nooit zo veel staan praten op straat met buren en buurtbewoners

,en heb al drie vrij nutteloze ritjes bedacht vandaag om toch maar even een rondje te kunnen rijden (wist niet dat er in heemstede zulke smalle straatjes waren) ,was blij met de aankoop maar word steeds blijer van het bezit.
Ik ben geen knutselaar of monteur dus zal niet vaak om "zelfsleuteloplossingen" vragen maar waarschijnlijk wel om praktische vragen voor wat betreft storingen,rammeltjes,piepjes en kraakjes (het is tenslotte een auto) waarmee ik een kenner de goede richting aan kan geven om een storing op te lossen of om goede adviezen voor wat betreft aankoop van acessoires want ik heb nog wel een aantal wensen en aanvullingen om de wagen nog leuker te maken dan dat hij/zij al is (laat mijn vrouw dit maar niet lezen)
De foto's zijn nog niet zo geweldig en gemaakt met een telefoon maar als het dit weekend zonnig is zal ik een paar mooiere maken.