Hallo, mijn naam is Martin Aagenborg, 36 jaar oud, ben getrouwd en heb 2 kinderen (papa heeft een stoere auto

)
Na een paar busjes te hebben gereden, nu eens iets heel anders.
Wegens knie problemen ben ik veroordeeld tot een automaat, iets wat ik zeker geen straf vind, nu is dat met busjes toch wel wat problematisch.
Ik liep toevallig een Dodge tegen het lijf, was wel even e.e.a. voor nodig om het belang hiervan voor de vrouw duidelijk te krijgen
Uiteraard het argument gebruikt dat haar zaak aandacht nodig heeft, en hiermee krijg je dat wel
Het is een '96 Dodge Ram 1500 Magnum V8 met 5.2 blok; korte uitvoering single cab en enkel achterwiel aandrijving.
Zal z.s.m. een aantal foto's maken en deze posten in de huidige staat. er zijn een aantal wensen en aanpassingen nodig, daar heb ik nog wel vragen over, maar dat komt later wel.
De aan te brengen modificaties zal ik ook proberen te posten.
Ik lees al regelmatig op het forum,meedoen lukte nog niet, want het aanmelden had enige vertraging, die echter met 1 mailtje was opgelost

, ik weet niet of ik heel veel ga posten, want mijn kennis over deze trucks is nog niet heel groot, zullen wellicht meer vragen zijn.
Helaas ook niet altijd tijd, wegens baan en eigen zaak. (Afhaalrestaurant/catering voor de liefhebbers

)
Ja ja, ik heb ze gemaakt, die foto's, ga nu kijken of ik ze erop krijg

Is het nu gelukt??

ben niet zo'n held met computers.
Ja gelukt

; nu mag ik echt mee doen op het forum
Ik post direkt 2 vraagjes, wel in de juiste rubriek uiteraard