Hallo beste forumleden,
Ik ben Serge Langendoen, 35 jaar, 2 lieve kindjes (Lars & Marly) en een lieve vriendin (Saskia).
Woonachtig in Berkel en Rodenrijs.
Wij hebben al ruim 25 jaar een cafetaria in Gouda Vis & Taria Vreugdenhil welke ik samen met mijn moeder draai.
Sinds 3 jaar staan we ook bij de beste 100 cafetaria's van NL en daar zijn we trots op.
Naast de cafetaria heb ik nog een bedrijf (Ride & Shine Detailing) sinds 1 jaar welke is voortgekomen uit een hobby en dit bouw ik heel langzaam op want tijd is spaarzaam.
Hier detail (poets) ik auto's professioneel, hetzelfde wat Steve doet die hier ook op het forum aanwezig is.
De reden dat ik dit bedrijfsmatig ben gaan doen is dat ik ook voor bedrijven werk.
Daarnaast heb ik sinds kort ook een webshop (CarPoets) voor alle producten welke ik gebruik op dit gebied.
Maar daar gaat het niet om, het leuke is dat ik vorige week mijn VW T5 2,5 TDI ingeruild voor een Dodge Ram 1500 Laramie uit 2010.
En wat een verschil is dat!!
Ik weet niet wat ik meemaak wat een ride, alles is zo compleet en af dit heb ik nog niet eerder gezien met een auto.
Rijkwaliteiten zijn uitstekend en het verbruik valt me erg mee.
Ik rij op gas natuurlijk, maar in vergelijk met de Transporter is hij zelfs zuiniger.
Met mijn tank van 200 liter (welke dan 180 liter bevat geloof ik) rij ik makkelijk 900 km weg.
De bus haalde maar net 700 op 80 liter diesel.
Het prijsverschil is natuurlijk enorm in vergelijk met gas, maar dat hoef ik hier niet uit te leggen lijkt me.
Nou ik zal maar even wat plaatjes erbij zetten dat is altijd leuk.