Hallo allemaal,
Mijn naam is Pieter, kom uit Rotterdam, maar woon in Amerika (alhoewel ik de laatste tijd veel in Nederland ben) Rij een SRT-10, Laramie, F-150 en een F-350 dually
Vele jaren terug het (te) natte Nederland achtergelaten en naar Amerika vertrokken. Daar na een aantal keren verhuizen rondom Baltimore, uiteindelijk een leuk plekje gevonden aan de oostkant van Baltimore aan het water (ja, blijf toch wel beetje een water rat) waar ik nu al meer dan 10 jaar zit (voor de USA liefhebbers: Baltimore ligt in de staat Maryland aan de oostkust van Amerika, 4 uurtje rijden ten zuiden van New York, 45 minuten ten noorden van Washington, DC)
Auto's zijn altijd al mijn hobby geweest en bij mij loopt er dan ook benzine door mijn aderen ipv dat rooie spul... Vanaf het begin dat ik in Amerika was, heb ik me vooral bezig gehouden met klassiek amerikanen. Beetje aan leren sleutelen Etc. en ben toen begonnen ze naar Nederland te halen en ze dan te verkopen zodat ik met het beetje winst mijn hobby kon bekostigen.
Vorig jaar heb ik in South Carolina een auto onderdelen bedrijf overgenomen dat ik nu aan het re-organiseren ben.
Zo'n 6 jaar geleden werd er me gevraag of ik een moderne Pick-up kon meenemen uit Amerika. Gezocht, gekocht, verscheept en geholpen met op kenteken te zetten. Bleek dat diegen daarmee 17.000 Euro!! had uitgespaard. en kon je dus zien hoeveel WINST de dealers maken. en sindsdien haal ik nu zo af en toe ook moderne auto's naar Nederland, verdien er een beetje aan, maar kan een ander veel geld besparen.
Een van jullie forum leden (Dave Rietdijk + Moniek) had mij eens benaderd ivm de leeftijd van zijn Doge Ram, die uiteindelijk veel ouder bleek te zijn dan waarvoor de dealer hem verkocht had. Na hem geholpen te hebben, vroeg hij of jullie forum niets voor mij was.
en hier ben ik dan..............
Als jullie nog wat meer over me willen weten dat ik misschien over het hoofd heb gezien, vraag maar raak!
PS Ik probeerde net een foto erbij te voegen, maar kijgt dit bericht in het rood: "Sorry, de bijlagequota is bereikt"
_________________  '05 DODGE RAM SRT-10, GETUNED, 700 PK
Laatst bijgewerkt door Flying-Dutchman op wo jul 18, 2012 23:18, in totaal 3 keer bewerkt.
|