Beste mensen,
Ik ben Nico, net 29 geworden, uit Brussel.
Rij nu al meer dan 2 jaar met een SRT10 05 RC als daily driver ! 35000miles gekocht, bijna 78000 vandaag.

477 Eng HP / 424 Wheel HP
681 Eng Tq / 612 Wheel Tq
Mods :
Custom 2x 5" exhaust with metal sport cats vanuit BFR Belgium.
K&N filter met zelfgemaakte alubox (work in progress)
NGK sparkplugs + Venom sparksplug cables + Venom rotor.
EBC slotted/drilled remschijven met EBC Yellow remblokken.
Kenwood radio.
Nexen ROADIEN ofzoiets HP, daarnet nog aan de lichten 1 2 3 en 4 volledig door geburnt

Ik lees hier heel veel klachten en zaken over de banden, kijk toch eerst jullie druk !
2 maanden geleden op half gas in 5de (180) is m'n achterste naar voren gaan lopen, wel even schrikken ! Dit allemaal omdat ik 3.0 achter had gezet omdat ik het leuk vond om al de bochten schuin te nemen, maar is toch te gevaarlijk. Heb daarna een week alle combi's getest, en ben op volgende gekomen 3.0 voor, 2.5 achter.
Heb er een dubbele sequential twin BRC LPI installatie op staan, 2x 5 cylinders. Heb op GAS wat minder koppel maar is ook zo gevraagd door mij, om verbruik te verminderen.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=OeoQGfZ32ug"]http://www.youtube.com/watch?v=OeoQGfZ32ug[/url]

Deze week gaat de versnellingsbak eruit, m'n achteruit vliegt er steeds uit, en als ik naar m'n 6de ga, moet ik het in 2 stappen doen (weet iig niet of dit zo standaard is).
Ik dacht ook even eerst Belanger headers op te plaatsen, maar dat zal niet gebeuren, gaat terug naar BFR, gaan mij een complete long tube headers set maken uit inox 3"

Heb m'n throttle body zelf gemodificeerd van 49mm naar 64mm. Vind hem aggresiever in de lage toeren (zeker op gas), maar minder poeier op hoge rpm. Nog niet echt helemaal uitgetest...
Als dit allemaal weer mooi in orde is en blij ben met het resultaat, gaat ie weer 1 of 2 dagen op de bank en ben ik met torrie die dagen bezig om deze te fijntunen.
Was 2 maanden geleden (in Duitsland, lichtjes naar beneden en wind zeker en vast in de rug

) Heb daarna alle bodykit weer goed gelijmd

Anders heb ik nog een leuke Mercedes 2007 SLK in huis voor de mooie dagen (humm humm) en een fantastische Alfa Romeo GTV6 2000 3.0 V6 24V met GTA AAC, BMC, Q2 Diff, helemaal leeg
gehaald, rollcage, OMP zetels voor het racen

280pk voor denk ik 1250kg !