Hoi,
Even voorstellen.
De naam is Ad, ik heb sinds 5 jaar een Chevrolet medium truck van 1966, een C60. is nieuw gekocht door een drankenhandel in Maasmechelen en heeft daar jaren lang dienst gedaan als bierwagen, de bak is ook speciaal gebouwd om houten vaten bier op te vervoeren.
Hij was in erg slechte staat, maar wel helemaal compleet. heb ondertussen het chassis gereed achteras achter gereviseerd en de cabine voor de helft gerestaureerd.
De voorschermen en het front waren erg slecht, heb na veel zoeken in Amerika andere gevonden op de sloop samen met nog andere ontbrekende delen.
Het project ligt nu al enige jaren stil i.v.m. prive situatie.
Wil hem heel graag verder afmaken, maar de motivatie ontbreekt.
Ik wilde hem jullie toch niet onthouden omdat het volgens mij een zeldzame truck is in Nederland en Belgié, weet er in Belgié nog 1 rondrijden, is een oprijwagen van een depanagebedrijf, ik krijg er verder niets over gevonden hier in Nederland en Belgié.
Heb enkele foto's van toen ik hem gekocht heb, zal proberen om ze online te krijgen.
Als er iemand nog informatie heeft over deze of gelijke truck hoor ik het graag.
Zie net dat de delen die ik in 2010 uit Amerika heb laten verschepen door Hollandranch met foto's op dit forum staan.
De laatse foto is zoals hij zou moeten worden.
Groetjes, Ad