Gewoon met mijn eigen naam , geen alias oid.
Heb in Belgiƫ een chevy 3100 gekocht van 1956
Deze auto lag kompleet uit elkaar bij de koop.
Na 3 eigenaren te hebben gehad was t chassis al wel gerestaureerd , alles keurig gestraald , chassis gepoedercoat in zwart , alle bladveren en wielophanging blauw.
Remmen rondom nieuw behalve de hoofdremcilinder alle bladveren met nieuwe bussen in de schommels fusee pennen nieuw en originele achteras gereviseerd.
Verder stond alles her en der geparkeerd in de werkplaats , wat een oude kas was met lekker veel glas en een enorme temperatuur.
Nadat ik met de 3 e eigenaar een prijs was overeengekomen heb ik daar ter plekke de truck in elkaar moeten schroeven.
Eerst kabine terug op t chassis en vervolgens alles in elkaar geschroefd, de oude eigenaar vroeg al hoe laat ik eigenlijk naar huis wilde gaan
Maar om 12 uur begonnen en om 16.00 stond alles weer op z'n plek , cabine, motor en bak ,stuurhuis ,bumpers ,voorschermen, en de bak met achterschermen en klep ( alles lag los )..
Zo staat hij nu klaar bij mij op de zaak ( eigen autobedrijf )

Intussen een plan gemaakt en de juiste spullen gekocht , met veel hulp van Wim Prins van Prinstruckshop
Dit is t idee

Maar eerst 4 november labelen door de RDW , en daarna keuren met de 8 cilinder ipv de huidige 6