Hey allemaal.
Mijn naam is Sander en ik ben 41 jaar. Geboren in Drenthe nu verdwaald in Almere. Ik heb geen truck maar heb wel interesse en kriebels, vandaar dat ik me heb geregistreerd. Daarnaast hoop ik natuurlijk wat inside information op te doen hier.
In mijn legertijd...lang geleden....heb ik een half jaar voor de amerikanen van het 37th mogen rijden in Duitsland. Ik was gelegerd op Kaiserslautern en heb daar een paar keer in een chevy blazer rondgereden maar het dagelijkse werk werd gedaan in een M915 i.c.m. diverse opleggers.

Goed, leuke tijd maar lang geleden. Momenteel rij ik rond in een aygo omdat mijn hobby auto in de stalling staat. Inmiddels een kast vol met spullen en vervangende onderdelen vergaard maar nog geen tijd om echt aan de slag te gaan. En voor sommige klussen ben ik ook wel een beetje huiverig. Mijn pride en joy is een camaro Z28 uit 1999. En die hoop ik over een tijdje een leuke oudere broer te geven in de vorm van een knappe truck.

Anyway, voor dat ik een ban krijg omdat ik shit post die weinig heeft te maken met waar het op dit forum over gaat. Hou ik het voorstel rondje voor gezien en ga ik eens jullie fotoalbums en archieven duiken.
Gr,
Sander
Autoliefhebber en zo.