Hallo,
Ik ben Kenneth, 30 jaar en woon in Belgisch Limburg.
Ik heb compleet geen ervaring met US cars/trucks, maar heb er wel serieuze interesse in. Ik loop momenteel met het idee om binnen enkele maanden (april/mei 2015) op zoek te gaan naar een Ford F150.
Ik heb wel een idee wat ik zou willen (crewcab, 4x4, 5.4 V8, bouwjaar vanaf 2004/5 tot 2009 om het een beetje betaalbaar te houden (ik weet dat dit serie 10 en 11 is)), maar ik heb geen enkel idee hoe/wat/waar ik moet zoeken en rekening mee moet houden. En dan heb ik het niet over het verbruik

maar eerder over minpuntjes waar op gelet moet worden bij een aankoop om eventuele kosten te voorkomen, onderhoudsintervallen enz...
Heb momenteel 2 auto's, Bmw 320D van 2002 (word vervangen door dus hopelijk een F150) en een Mazda Rx8 als tracktoy (drinkt ook sloten benzine).
Dieselen is dus niks voor mij en aangezien ik toch grote interesse heb in Amerikaanse wagens, wil ik dus binnenkort de stap zetten om vooral niet meer de grijze mus te zijn met een 13 uit een dozijn auto
Als er mensen zijn die mij op weg kunnen helpen (ben zelf ook al veel opzoekwerk aan het doen) dan hoor ik het graag