Na wat struinen aangekomen op dit USA forum, ik zal even kort wat van mijzelf vertellen.
Ik kom uit een pure Volvo rijders familie, XC90, 850R, V70..
Nu koopt mijn vader eind 2014 een nieuwe Dodge Ram 1500 en ik was meteen verkocht.
De pure power.. het geluid.. de luxe.. en vooral de trek capaciteit.
Kortom ik was gelijk verkocht en ik moet en zal er binnen 2 jaar ook eentje hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar een Dodge Ram 1500 HEMI uit 2003 i.v.m. tegen die tijd gunstige Youngtimer bijtelling.
Dit is de Dodge.. Full options met luchtvering en Rambox.. Vogels LPG installatie. Auto komt van Pietersen USA

Zelf rijd ik op het moment deze V70 2.5T 20v 5cillinders en gechipt naar 230pk uiteraard automaat. Met een BRC Gasinstallatie

En als werkbusje 1.9T Dieseltje gechipt naar 105pk handgeschakeld

Zoals je al ziet op die foto heb ik een frietwagen. Ik werk voor mijzelf en heb een Evenementenservice. Wat je kunt onderverdelen in IJswagen, BBQ wagen en een frietwagen dit alles op locatie. Ik doe erg veel evenementen in de bollenstreek en heb 2 standplaatsen in Katwijk aan Zee.
Nou ik hoop dat ik genoeg heb verteld over mijzelf en na dit zomer seizoen wil ik serieus opzoek gaan naar een Ram.
Overigens hoop ik uit dit forum net zoveel informatie te halen als het volvo850forum waar ik al een aantal jaren op actief ben.
Groeten,
Benny Pater
Voorhout Zuid-Holland