Hallo allemaal, ik ben Jeroen Lubking ik woon in denhoorn en werk als ZZp-er in de grond weg en waterbouw.
Ik werk al heel lang samen met een goed maat van me en rijden allebij al geruime tijd in verschillende amerikanen.
Inmiddels hebben we ook een aardig amerikaans wagenpark aangelegd voor de allerdaagse transport werkzaamheden.
Dit alles is eigenlijk ontstaan door de 1e aankoop op de veiling in amerika van onze 1e pickup`s.
Maar eindelijk was het dan zover, na veel zoeken, kijken checken en twijfelen en na veel keer bieden op de veiling, toch een dodge voor mezelf gekocht. Het was bij elkaar de 12e waar ik voor ging en eindelijk was ik de winnende bieder.
Ik had samen met men maat al meerdere dodge pickup`s gekocht op de veiling in amerika waarvan de 1ste voor men kameraad was en de volgende werden verkocht.
Ik heb hem op 12 february gekocht en kom hem 18 maart ophalen in rotterdam, al met al was alles redelijk vlot verlopen.
We hebben het in het verleden ook wel anders mee gemaakt.
Ik ben lang op zoek geweest, het moest een daytona QC 4x4 zijn in de kleur "GoManGo" en van voor 07-2005 vanwege de bijtelling. Maar na lang zoeken heb ik hem toch gevonden, 38000 miles op de teller en van 06-2005.
Helaas was de 1e keer dat ik men nieuwe auto zag een kleine teleurstelling, hij had transport schade...De motorkap had een lelijke deuk van links naar rechts, hij had iets te dicht ONDER de voorste auto gestaan
Dit hebben we helaas al meer meegemaakt, en het is af en toe ook een beetje geluk hebben.
Gelukkig was alles netjes verzekerd en wordt de schade allemaal vergoed.
Aankomende dinsdag gaat hij naar IKS in lelystad voor de keuring en daarna gelijk door naar de lpg boer voor een Vialle installatie. Hopenlijk de week daarna kenteken binnen en dan kunnen we knallen!!
Ik heb al weer een heel lijstje met spullen besteld bij Duane van 3rdstrike, en hopenlijk zijn deze ook over een week of 2 binnen. Dan kan ik men truck gelijk gaan aankleden en voor men werk gaan gebruiken.
De bak is nu nog open, dus ik kan men spullen er niet in kwijt. Er komt een Fold a cover G4 Elite cover op,dus helaas moet
de spoiler plaats maken voor praktische doeleinden.
Ik heb nog zat meer te vertellen maar dat voor later op het forum, ik heb al wat jaartjes ervaring in de auto`s en met amerikanen dus hoop hier nog wat te kunnen toevoegen aan het forum!
Groeten jeroen Lubking,
Hier een foto van de schade aan mijn motorkap: